ja rare titel misschien..... Ik ben nu zelf bijna 17 weken zwanger. Ik heb een collega die nu net 6 weekjes zwanger is van de vierde. Allemaal hartstike leuk , en het is haar ook zeer zeker gegund. Alleen zit ze nu steeds te stoken, dat zij nu eerder een buik gaat krijgen dan ik, en dat ik, omdat ik zo dun ben allemaal zwangerschaps striae ga krijgen. Ze probeerd ook alle aandacht op haar gevestigd te krijgen. Heeft het ook al tegen bijna iedereen verteld op het werk, terwijl ze het eigenlijk niet wilde. heel vaag. Ik ben zelf heel nuchter, en loop niet zo te koop met mijn zwangerschap, alhoewel ik uiteraard erg blij ben hoor! Maar af en toe vind ik het wel erg vervelend. Hebben jullie dat ook (gehad)?
He, dat is irritant. Ik zou het maar proberen te negeren. En anders zeggen dat zij met kindje 4 wel heel erg uitgerekt zal zijn, hihi. Mijn moeder was trouwens heel dun en heeft twee keer een gigantische toeter gehad en niks geen striemen te bekennen. Dus dat hoeft helemaal niet hoor!
Hey meid dat van die stria is gewoon niet waar hoor want ik ben gezet en toch zit ik onder de stria! dus dat zegt niks over postuur
mijn vriendin heeft 3 kindjes gehad en geen streep stria, zou me niet op laten jagen door zo'n type hoor, ws zit ze zelf onder de stria maar kan ze daar niet mee leven ofzo. zou proberen heel rustig te reageren zovan nou dat zien we dan wel weer.. in elk geval sterkte en lekker genieten van je kleintje
Laat haar maar kletsen. Gewoon lekker zwanger zijn en er volop van genieten. O ze zal ongetwijfeld elk symptoompje wat jij krijgt ook hebben gehad en dan wel 10x erger maar tegen die praat doe je toch niks. Enne die straie; bij de 1e woog ik voor m'n zwangerschap 52 kilo dus ik was niet dik en heb geen straie gehad. Nu heb ik ze ook nog niet en ben ik geen dikkerd geworden na m'n 1e bevalling. Hoop natuurlijk dat ik ze ook niet ga krijgen maar tis net wat de anderen ook schrijven. Er zijn zowel dunnen als dikke vrouwen die ze hebben. En jij heb toch wel een streepje op haar voor; bij jou is het de eerste zwangerschap (toch?) en die vond ik toch het bijzonderste . Silly
Lekker laten kletsen die muts Dit is jou zwangerschap en die gaat haar niks aan,ze lijkt idd wel jaloers hoe ze doet. Als zij te koop wil lopen met haar zwangerschap die ze niet eens wou,dan is dat een manier om aandacht te krijgen. Lekker laten doen zou ik zeggen. Kheb nu makkelijk kletsen maar ik zou me er ook kapot aan ergeren maar dat zijn de hormoontjes denk ik Geniet lekker van jou zwangerschap! En over dat staie gedoe,dik of dun iedereen kan ze krijgen,heeft te maken met de elastisiteit van de huid en niet met hoe dik of hoe dun je bent Lekker laten kletsen die troela haha! Liefs
Ik ben nu zwanger van de 4e, weeg hoogzwanger 66 kilo, bij de andere 3 zelfs iets minder. Niet 1 striempje te bekennen hoor! Gewoon gezwam! Het is wel zo dat iemand die al meerdere kids heeft meestal sneller een buik krijgt, maar das logisch. Beschouw het als een balon die voor de 4e keer wordt opgeblazen, dat gaat soepeler. Het stoort mij ook vaak, dat je ongevraagd van iedereen te horen krijgt... die en die was veeeel dikker en bv ik had een vele dikkere buik. terwijl ik mijn buik zo toch echt dik genoeg vind. Vrouwen moeten nu eenmaal overal een competitie van maken. Wen er maar aan want wordt nog erger als je baby er is: Ohhh kruipt ie nog niet??? Die van mij al laaaaang! Ow de mijne liep al met tien maanden, kruipt die van jou nog steeds?? Om doodziek van te worden!!
Mijn collega is ook zwanger.. van haar 2e.. En ja ze is al een stuk dikker dan mij.. We schelen dik 10 weken.. zij is nu iets van 19 weken ver ofzo.. Maar echt al een heel buik.. Ze vragen haar eerder wanneer ze met verlof gaat.. Als ze horen dat ik als eerste ga, geloven ze dat niet. Ach wat maakt het uit.. Dit is MIJN zwangerschap.. Ik geniet van MIJN dingen. Wil zij mij overtreffen, moet ze vooral haar gang gaan.. Maakt me niks uit.. Dit wordt ons kindje.. Niet die van haar.. Ik geniet op mijn manier.. ik hoef haar niet te overbluffen.. Het is soms wel eens frustie, dat zij wel gefeliciteerd wordt, en ik niet.. omdat ze het gewoon niet zien/weten.. Maar ach, kom ik ook wel weer overheen.. Geniet van je eigen.. Als iemand jou wil overbluffen, laat haar, ze wil gewoon aandacht.. Aandacht die ze ergens anders waarschijnlijk niet kkrijgt, en dat ze dat hier moet halen.. Wel blij, geniet van jezelf.. En je man/vriend ook.. Het gaat alleen om jullie niet om anderen! Groetjes Kalush
Jeetje wat een dom mens zeg! Toen ik zwanger bleek van de vierde was er net iemand die ik ken die had net verteld dat ze zwanger van de eerste was, toen ik zwanger bleek wisten we niet precies of ik misschien al langer zwanger was... mijn reactie? "ik hoop het niet... want dan kan die ander lekker genieten van alle aandacht die een kindje meebrengt en hoeft ze het niet met mij te delen!" ik zal haar ook nooit vreemde dingen enzo gaan vertellen, ik ben nu 23 weken zwanger en zij 27 weken en we hebben allebei een lekker buikje gelukkig. Die collega van jou mag ook wel wat aardiger doen tegen je! en dat van die striae... daar moet je lekker niet naar luisteren! Het is zo... hoe sneller je buik groeit hoe meer kans je op striae hebt door de rek... ( je wilt mijn buik echt niet zien haha) 2 vriendinnen van me groeide ook niet zo hard in de zwangerschap en hebben nu mooie platte striealoze buikjes hahaha Gewoon lekker genieten en haar laten kletsen! Liefs Wendy
Dat je buik eerder begint te groeien als het een 2e of volgende zwangerschap is is ook niet altijd zo hoor.... Ik ben nu 19 week zwanger van de derde en nog helemaal niets te zien...en het ligt ook nog voor in de groei.... Heb van mijn andere 2 zwangerschappen ook geen striemen over gehouden ondanks dat ik een super plat en strak buikje had... Dat buikje van na die zwangerschappen is weer plat en strak zonder striemen geworden dus laat je niet gek maken hoor... Ik hoop alleen dat mijn buikje nu ook weer strak en plat wordt zonder striemen hahahah liefs sas
ga idd maar vast oefenen met het negeren van die onzin praat, als je kleine er dalijk is zijn er ook van die leuke mensen die het nodig vinden om de kinderen van rond dezelfde leeftijd met elkaar te gaan vergelijken, negeren en je er niets van aantrekken is het beste medicijn tegen dat soort geklets
straie heb ik inderdaad ook en ben wel dun... maar jah het is gewoon zelden al krijg je het niet.... maar jah je krijgt een kind wat maakt het dan nog uit?