Pechhulp voor auto

Discussie in 'De lounge' gestart door carpediem2010, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, persoonlijk vind ik een pechhulpabonnement gewoon erbij horen als je een eigen auto hebt. Ik ben nu een jaar of 9 lid van de ANWB en heb ze in al die tijd maar twee keer nodig gehad.

Persoonlijk vind ik het altijd een beetje suf als je pas lid wordt als je ze een keer nodig hebt... En kom op, voor die 80 euro per jaar kun je toch ook niet gaan tobben?

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nee vind ik ook. maar mijn man vind het onzin.
    Omdat ik nooit ver ga, hooguit 15 km.

Mijn man zegt als ze hem weg moeten slepen, moet je dan daarvoor betalen?

3. Skye

Skye Niet meer actief

Mag ik vragen hoe oud jouw auto is, aangezien ik weer van iedereen hoor dat ze ons waarschijnlijk geen vervangend vervoer in het buitenland geven omdat onze auto al wat ouder is!! Ga sowieso van de week bellen hoor, maar was gewoon nieuwsgierig!

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wij hebben anwb nederland en europa service betaal 75 euro per jaar.

maar we hebben nu ook bij onze nieuwe auto een service van de zaak die komen ook bij pech.

5. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier al jaren lid van routemobiel voor beidde auto's en we zijn er erg blij mee! soms wel eens 2 jaar niet nodig gehad maar toch ook wel een aantal keer. zijn er altijd binnen een kwartier en als ze het niet terplekke kunnen maken brengen ze je auto naar je eigen garage. Man heeft het weleens op zijn werk gehad (was iets mis met contact) en dan brengen ze de auto weg en word je na je werk opgehaald door een taxi en thuis gebracht! en dat kost niks extra!
    iki betaal geloof ik 120 voor 2 auto's pj.

6. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even in de algemene voorwaarden van de ANWB zitten neuzen, maar ik zie daar niets over een maximale leeftijd van de auto.
    Wel dat het onvoorzienbare pech moet zijn. Dus als je met een barrel van een auto naar Spanje zou rijden, dan kan ik me voorstellen dat de ANWB geen vervangend vervoer gaat regelen. Maar voor een goed onderhouden auto kan ik me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over doen.

Afslepen: is gratis, tenzij de waarde van de auto lager is dan de kosten van het slepen.

7. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Wij waren afgelopen weekend zooo blij met ons lidmaatschap bij route mobiel.
    Ineens deed onze auto niks meer, midden op een kruising ;)
    Ja, ook de accu net als half nederland geloof ik :)
    Man grapte nog later: Zo hebben we in ieder geval niet voor niks betaald de afgelopen jaren ;)

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Géén idee, zal denk ik per verzekering verschillen... Je kan ook bij je vaste garage vragen of zij aan pechhulp doen, die van ons doet dat dus wel, maar alleen in de woonplaats.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hihi ik reageerde op de post van Bengeltje ;)

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    De auto is van 1996, volgens mij gaat het om auto's ouder dan 25 jaar (vallen dan onder de oldtimers).

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hu? Terwijl je aan het rijden was? Sloeg de motor af ofzo? Want normaliter laadt de accu op tijdens het rijden, anders kan er iets mis zijn met je dynamo.

Ik stond laatst ook midden op een kruispunt maar toen was de versnellingsbak kapot gegaan... sta je daar met je baby van 2wk oud in de regen... Gelukkig kwam er toen net politie die me thuis heeft gebracht en de garage had de auto opgehaald. (had alleen de sleutel meegenomen, dus manlief nog gauw op de fiets naar de garage om de sleutel te brengen, gaat zn band lek :D hahaha)

12. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    We waren nog niet zo lang onderweg.
    Hij is nagekeken bij de garage omdat gedacht werd aan de dynamo.
    Maar het was de accu, die was gewoon kapot ;)

Oei, met je baby van 2 weken.
    Dan voel je je echt rot kan ik me voorstellen.

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Denk toch dat ik het neem, maar twijfel tussen routemobiel en anwb.

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wij hebben ook pechhulp via de anwb. Betalen 96 euro per jaar. Is europa service+woonplaats service. Gelukkig nog nooit gebruik van hoeven te maken maargoed je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt.

15. Skye

Skye Niet meer actief

Oh, nou we hebben nog geen oldtimer hahaha!! Die van ons komt uit '97 volgens mij! Dus ik ga van de week gewoon ff bellen met de anwb.

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden tnx voor alle reacties. Heb hem vandaag bij de anwb afgesloten:D

Deel Deze Pagina