IK zag een vacature voor deze functie, maar bij de werktijden staat wisselend. Is er toevallig iemand die meer kan vertellen over de werktijden en diensten? Zijn dat wisseldiensten zoals verpleging, dus ook weekenden en feestdagen? Heb je dan vaste dagen in de week? En welke tijden? Wil me graag informeren omdat ik nu vaste dagen werk en dat wel handig is met oppas. Dan kan ik bekijken of het praktisch realiseerbaar is.
Als er staat wisselende diensten, kun je er vanuit gaan dat je geen vaste dagen hebt en dat je ook avonden/weekenden moet draaien. Als je het precies wil weten, moet je degene die de ad heeft geplaatst om informatie vragen.
Mijn zoontje heeft in januari 4 weken in het ziekenhuis gelegen. En daar draaide de meiden wisselende diensten, dus zowel door de weeks als weekenden. Feestdagen weet ik eigenlijk niet. Ik denk het eerlijk gezegd wel omdat er iedere dag zowieso 2 aanwezig waren
alvast bedankt voor de reacties. Ik ben inderdaad vooral benieuwd naar de tijden van de diensten. Niemand die dat toevallig weet of zelf die functie heeft?
Ik denk dat dat ook in elk ziekenhuis weer anders is. Ik neem aan dat een kleiner ziekenhuis niet de hele dag een pedagogisch medewerker in dienst heeft terwijl een groter ziekenhuis er misschien wel 3 de hele dag door hebben. Om welk ziekenhuis gaat t als ik vragen mag?
Het lijkt mij een erg leuke baan!! Onregelmatig moet je liggen, maar verdient altijd beter Succes als je het gaat doen en laat het even weten, want ik ben zelf ook wel benieuwd! Werk nu als pm'er op een kdv, maar wil in de toekomst ook ergens anders werken...
Hier in SFG Rotterdam waren de pm'ers van 830 tot 1700 aanwezig op doordeweekse dagen. Lijkt mij ook een hele leuke baan!