@ Noux waar zitten jullie ergens dan? zo nu nog nieuwbouw zetten.. durf zeg! is het uit een bestaande of echt helemaal nieuwe kinderopvang? Volgende week komt bij ons de fotograaf weer leuk spannend en druk haha
Wij zitten in Twente.. Deze kinderopvang is in september 2010 helemaal nieuw gestart.. De oude schuren van een boerderij zijn gesloopt en daar komt nu een heel nieuw gebouw op.. Wordt wel heel gaaf!! Voor kerst willen we over! Het is idd een hele gok in deze tijd..maar er komen nog steeds nieuwe aanmeldingen en we moeten bijna met een wachtlijst gaan werken op dinsdag en donderdag!! Grtz
Oh wat goed zeg! hier loopt het nl zo erg terug dat we dus al een groep hebben moetn sluiten helaas.. gaaf hopelijk lukt het voor de kerst!
Bij ons loopt het ook flink terug, helaas. Er komen weinig kinderen bij tot nu toe. Hoop echt dat het nog goed gaat komen... Ook wij zijn begonnen met herfstknutsels. Heb bij de baby's spinnetjes gemaakt van twee (verf)handjes. En bij de peuters heb ik bomen gemaakt met gekleurde takken/bladeren. Erg leuk!
Wat een leuk topic,... hier ook een pm-er. Ben een soort van vaste inval bij een specifiek kdv, en als ik daar te weinig uren maak, werk ik op andere lokaties... Superleuk werk. Bij ons ook helaas iets van terugloop. Hopen dat het niet meer wordt.
Hier nog een pm-er op een groot kdv. Ik werk zelf op een verticale groep maar geef de voorkeur aan een babygroep maar die hebben we niet haha.. Bij ons is er ook een duidelijke terugloop aan kinderen te zien..
Hier ook een pm-er, Ik werk ook als vaste inval op een vaste locatie, als er idd niks is ga ik naar een andere locatie toe. Bij onze organisatie is er helaaas wel een terugloop. er is zelfs een locatie die van 8 groepen naar 3 groepen is gegaan. zo vervelend, veel collega's ook weg. wel jammer. Hoop dat het snel weer beter gaat.