Mijn zoontje is een slechte eter, totdat het gaat om caramel cornetto's... De gewone chocolade cornetto's vind hij te verdragen, maar de caramel smaak vindt hij fantastisch. Ooit mocht hij eens een likje hebben van mijn ijsje. Ik kreeg het ijsje niet terug en na een paar minuten was het gewoon op. Hij was toen net 2,5 jaar oud.
hahaha geweldig! Hier nog eentje: sinds ze zelfstandig kan eten, gooi ik over haar nasi een eetlepel pindasaus. Heb ik geen gigantische rijsttafel onder haar stoel en ze vindt het nog lekker ook
Onze dochter krijgt altijd een toetje na het eten of ze nu wel of niet haar bordje leeg eet, oei oei. We spelen veel buiten, ook nu het wat kouder wordt. Wandelingetje met de hond, maar om vijf uur gaat de TV aan hoor. Even samen kijken en daarna gaat mama koken. Overigens staat ze dan meer in de keuken bij mij, dan dat ze voor de TV zit. Ze kijkt elke ochtend bij ons in bed nog even TV. Ga echt niet om half zeven beneden zitten. In het weekend ontbijten we meestal bij de TV. Ze geeft kusjes aan de hond (bacterie, bacterie, bacterie, laat het sommige niet horen). En zo zal er nog wel meer zijn... En zo te lezen komen mijn items bij bijna iedereen voor haha