Welk liedje ben jij momenteel verslaafd aan? Ik ben verslaafd aan het nieuwe liedje van katy perry de clip vind ik ook zo bijzonder YouTube - Katy Perry - E.T. ft. Kanye West
YouTube - Les Enfoires - On demande pas la lune (clip officiel) On demande pas la Lune. Wordt gebruikt in een musical hier in Frankrijk.
Pff... ik heb een hele erge op dit moment zelfs, doe hem hier steeds op repeat. YouTube - Chris Brown - Look At Me Now ft. Lil Wayne, Busta Rhymes Heb ook zin om het dansje mee te doen steeds, zal er vast apart uitzien....
YouTube - The BRIT Awards 2011 - Adele sings Someone Like You adele-someone like you vind de hele cd trouwens er leuk. ok het nieuwe nummer van within temptation vind ik erg leuk. YouTube - Within Temptation - Faster - Broadcast Version
@ corina dat is weer echt een nummer om voor me vriend op usb te zetten, goeie tip @ winniethepoeh within temptation; goed nummer @ de rest solly smaken verschillen dankzij me vriendin luister ik bijna dagelijks YouTube - Tarzan - Jij woont in mijn hart en YouTube - Tarzan de musical - Bij mij moet je zijn. ( + Songtekst!)
Dat zijn echt goeie nummers van tarzan!!!! luister ik nu ook regelmatig en wat ik luister is cotton field van ccm.. (oud nummer maar wel erg goed)
nee tarzan van 2007 is resent wou je zeggen ik ga eens even zoeken ( ohh mocht iemand nog jij woont in mijn hart als mp3 willen ik heb nem ook zo, dan hoef je niet de gehele cd te downloaden hihi
op de cd staan nog leukere nummers idd. Maar dit was het eerste youtube clipje dat ik ff snel kon vinden. Ben niet snel enthousiast over een cd, maar deze heb ik aangeschaft. Ben normaal meer van gothic/symfonische metal als nightwish, whithin temptation, epica. Maar nu tijdens zwangerschap af en toe behoefte aan wat rustigere muziek
en ik herken mezelf in haar liedjes.. vooral rolling in the deep. prachtig en zo herkenbaar voor mij.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind de nieuwe single van Britney echt leuk! Niet zo bubbelgum pop, maar meer dance. Word er vrolijk van, lekker dansen! YouTube - Britney Spears - Till The World Ends Lyrics HD