Ik wil met Manon babygebaren gaan doen. Zijn er nog meer moeders die dit doen en hoe bevalt het? Ze kan nu 3 gebaartjes: gedag zwaaien, honger: mond wijd open, en opgepakt willen worden: armpjes wijd en knijpgebaartjes met de vingertjes. Die laatste twee komen vanuit haar zelf. Nou wil ik eigenlijk voor een heleboel woordjes en handelingen gebaren gaan bedenken maar ik heb niet zo'n rijke fantasie. Wat hebben jullie aan gebaren? En is er ook bepaalde literatuur over dit onderwerp dat is aan te raden?
http://www.babygebaren.com/?page=825427 ... anguage=NL In de shop kan je ook boeken bestellen.. Wij willen hier ook mee beginnen, maar Daniel is er iets te jong voor. Hoe zijn jullie er mee begonnen?
Hoi, ik ben zelf slechthorend. Ik gebruik de gebaren naar mijn zoon toe. Wat je dingen opnoemt is prima. Dat doet mijn zoon ook. Drinken: het spreekt voor zich. Slapen: je hoofd op de hand leggen Ik vind het moeilijk hoe de woorden beschreven moeten worden om in gebaren te drukken. Maar dat babygebarenboek is heel goed, die heb ik ook thuis. Ik maak echt gebruik van, Matthew snapt heleboel wel. Succes.