hoi , ik voel me zo k.....t vanddaaag in het park heeft mijn dochtertje van 3 bijna 4 tegen een meisje van ong 18mnd net zo oud als mijn zoontje. wat gezegt , ik hebhet niet gehoord geen scheld woord ofzo iets van dat ze en viezebroek had ofzo???die moeder toen ze wegliep zei ze zoo kei hard wat een iritant kind is dat! ja ik dacht van huh??ik zeg het zijn nog kinderen die weten soms niet wat ze zeggen ze is nog 3 !zeg ze je meot je kind opvoeden nou ik vond dat wel erg...dat kind snapt nog niet eens wat er gezegt word. ik weet mijn dochtertje is erg druk en praat veel. maar het hoef toch niet zo overdreven gereageerd te worden??
Waarschijnlijk had dat kindje een poep luier en dus inderdaad een vieze broek. Kleine kinderen zijn nu eenmaal heel eerlijk Niet druk om maken joh
tjah, ouders stijgeren tegenwoordig nogal snel. ik verbaas me soms over sommige topics hier. ik heb daar ookal een stukje over geschreven bij het topic over buiten laten spelen. ik vind het zorgelijk dat ouders voor het minste of geringste tegenwoordig op de achterste benen staan. natuurlijk moet je op komen voor je kind ( bij dingen waarbij dat noodzakelijk is, als het gepest wordt ofzo), maar om nu zo te doen tegen een kind wat alleen maar zegt dat het ander kindje gepoept heeft (want dat zal het wel geweest zijn) ik snap dat je je heel rot voelt nu, maar probeer het haar probleem te laten blijven. ik vind haar reactie nogal overtrokken.
Zoooo, die had een kort lontje!! Dat een ander kind iets zegt over een poepbroek. Ik vind dat juist grappig, als een klein kind dat opmerkt. Ik zou t maar niet persoonlijk opnemen, meer een beetje triest van haar kant. Ik moet bekennen dat ik bij wat oudere, drukke en lompe jongetjes ook wel eens denk 'poeh! wat vermoeiend en kijk uit voor mijn kind alsjeblieft!'. Maar als mijn dochter druk en vrolijk aan het kletsen is vind ik dat natuurlijk geweldig. Dus dat zullen de ouders van de andere kindjes vast ook vinden van het gedrag van hun kind. Haha!
ja ze was daarna ook de hele tijd zo vies aan het kijken naar mijn dochtertje ik had het al gemerkt ,dus ik haalde ik haar weg bij de glijbaan zg tegen haar ga maar beetje met zand spelen,mijndochtertje vraagt dan waarom moet ik met zand spelen? maar dat wijf had wel iets gezegt wat ik al een tijdje over naa zat te denken over mijn kind. als ouder doet het gewoon pijn . je wilt gewoon dat ze netjes is en gedraagt... ik merk ook dat ouders tegenwoordig perfect kind willen zien.kinderen kunnen niet perfect zijn waarom word dat niet geaccepteerd? dat gewoon een kind een kind kan zijn?
Ik zou me er ook niks van aantrekken. Mensen kunnen soms erg snel conclusies trekken van een kleine situatie. Zat hier laatst ook: eerst in een winkel, heel lief aan mijn hand meelopen en rustig op zijn beurt wachten. Dus kreeg een compliment van iemand daar. Een kwartier later, andere winkel. Zoontje zag wat leuks en wilde dat hebben. Dat zat er niet in, dus een brulpartij. Dus kreeg een hele negatieve reactie, over een overreactie, en vast verwend, en weer zo'n adhd-er. Heb me wel even gelachen inwendig