hoi, ik heb nog te koop: * een aantal avent flessen * dr brown fles 120 ml * doosje pediaflux capsules * verpakking infacol * 2 pakken nutrilon pepti * zijslaapkussen * lodger shelter fleece olijfgroen * raffi wonderboek alles in zeer goede staat of nooit gebruikt pb me maar als je interesse hebt, of mail naar ahoutman@home.nl
Ik ben eventueel wel geinteresseerd in de lodger shelter fleece.... Wat is je richtprijs en heb je een foto? Gr Knorretje84
Ik ga overleggen met mijn achterban en dan hoor je nog van me! Bedankt voor de snelle reactie en foto! Gr Knorretje
Mmmm, Lastig.....Op mijn verjaardagslijstje staat namelijk de shelter en wrapper......Ik weet dat ik 1 van de 2 krijg, maar welke....???? Mocht je hem voor 18 oktober al kunnen verkopen moet je het zeker doen.....Na mijn verjaardag kom ik er anders nog op terug...... Gr Martine aka Knorretje
hoi knorretje! spannend.... jarig zijn is altijd leuk, maar dubbel zo spannend als je zwanger bent hihi, vond ik wel iig... volgende week ben ik een weekje weg, dus dan zal er weinig verkocht worden haha. we houden elkaar op de hoogte he! alvast een fijne verjaardag! groetjes!!
Hallo, Is dat zijslaapkussen met klitteband te verstellen. Wat wil je ervoor hebben.Mail maar ff prive Groetjes
Hoi, ik wil de lodger shelter wel overnemen, kan je t zenden??? inc verzendkosten 35 of?? graag hoor ik van je, heb met spoed 1 nodig, want woon 3 hoog zonder lift wat erg zwaar is hopelijk tot snel ! -x-