Mijn dochter van drie heeft nogal afwijkende teennagels... Het is een beetje lastig uitleggen maar haar nagels groeien als het ware met haar teen mee naar beneden maar ook een beetje in haar teen, alsof haar nagels klauwtjes zijn die zich in haar tenen grijpen. Als ik ze moet knippen moet ik het knippertje ook echt eerst onder haar nagel stoppen. Op de plek waar ze ombuigen is de nagel dan ook erg dik. bij sommige nagels. Ik heb een foto maar hier is ze dus net geknipt. -> en ze zijn een beetje vies aangezien ze net uit de zandbak komt ) Bekijk bijlage 229442 Bekijk bijlage 229443 Iemand tips, ideeën? Ze heeft er volgens mij geen last van maar ik kan me zo voorstellen dat het later wel problemen kan opleveren.
volgens mij doe je er niet zoveel aan, behalve kort houden. Als ze er geen last van heeft, zie ik het probleem niet zo
Euhm die van mijn dochter groeien ook zo, weet eigenlijk niet beter en vind dat het nu ze ouder wordt wel minder is geworden. Vond er eigenlijk niks raars aan. Dr nagels zijn alleen niet zo dik als die van jouw dochter.
Timo heeft dit ook als ik zijn nagels vergeet te knippen krullen ze in zijn huid hij heeft er verder geen last van ofzo..
Is nu nog niet erg...mochten ze dik worden goed bijhouden met plat veilen...kan even niet op de Latijnse naam komen (sorry net bevallen ) dan kon je googlen en zien dat dit nog niets voorstelt.Maar mocht ze echt krulnagels gaan krijgen dan weet je het wel. Dit is nog niets om je druk over te maken.