Het is echt erg de laatste tijd. Ben nu eigenlijk hartstikke moe, maar net voordat ik naar bed WIL gaan, kijk ik nog even op zp...dus dan duurt het weer eventjes totdat ik daadwerkelijk naar bed ga.. ik weet dat ik het niet moet doen, maar elke keer zwicht ik er weer voor!En net zoals nu heb ik de neiging om zo'n kansloos topic om nu te starten.. ( en nu doe ik het echt) Nog meer mensen last van?
Ik maak het ook erg laat de de laatste tijd.... Kan niet slapen, manlief ligt er al weer 3 uur in en ik zit hier maar in de kamer.... Pff en om 7 uur gaat de wekker weer... Hopelijk is dit een fase..
haha heb ik nu ook last van. net een vraag gesteld bij borstvoeding en zit nu te wachten op 10tallen reacties
Ik kan jullie wel toespreken zoals ik bij mijn kinderen doe maar ik denk niet echt dat het indruk maakt . Ik waag een poging: EN NU NAAR BED, TJOP TJOP!!!
Oooh, ik zou heel graag heeerlijk een keertje uit willen slapen, haha! Ben altijd blij als ik in mn bedje lig hoor, 's avonds.
21.30 uur uiterlijk lig ik elke avond op bed, ik heb echt mijn 8 uur slaap nodig elke nacht, anders breek ik
En een hele goedemorgen!!!! *koffie!!!* Was om 7 uur al weer op, mannetje moest om half 9 bij de bloedbank zijn en ik ging ff mee met de auto....
goede morgen ik ken het maar doe het gelukkig niet elke avond ik lig er ook vaak lekker om 21.00 al in
ik ging eerst rond 2 a 3 uur naar bed maar sinds dat Lex naar school gaat tussen 10 en 12. Ik vind het nu erg belangrijk dat ik op tijd in bed ben ookal ben ik dan nog lang niet moe
haha heel herkenbaar, ik heb het alleen overdag..moet de was doen..stofzuigen...dweilen...wc schrobben...maar als ik dan achter de pc(zwp) zit, dan kom ik er gewoon niet aan toe..hoe kan dat toch???