Jouw geluksmomentje van de dag

Discussie in 'De lounge' gestart door toekomstigemam, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Iedereen kent het wel een momentje op de dag bv je loopt over straat en ziet een lief klein meisje met haar oma hand in hand over straat lopen meisje klest honderduit tegen oma ik kan hier zo van genieten van zulke dingen.

Wat is jullie geluksmomentje van de dag?

Mijne lekker wezen wandelen met mijn vriend en ons zoontje van vijf maand ik moet even ergens naar de wc en als ik terug kom zijn ze samen kiekeboe aan het spelen.zoonlief heeft de grootste lol. Even van een afstandje blijven kijken en genieten

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn zoontje wilde niet slapen in zijn eigen bedje vanmiddag. Dus ben ik met hem samen in ons grote bed gaan liggen. Binnen 10 minuten was hij onder de wol! En als ik hem dan zo zie liggen, met zijn handjes onder zijn hoofd... Ja, dan krijg ik wel dat gelukszalige gevoel. :)

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb genoten van een heerlijk bad vanmorgen en daarbij anderhalf tijdschrift uitgelezen. Thuis hebben we geen bad, en dus heb ik er in dit vakantiehuisje veel gebruik van gemaakt. Vind dat echt mezelf verwennen. Had speciaal lekkere badolie gekocht en genoten! :)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Opgeruimde slaapkamer ;)

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    mijn opgeruimde achtertuin die eindelijk helemaal af is.. Nou ja nog 2 plantenbakken en helemaal af. :)

6. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Toen ik vanmorgen me kindjes uit bed haalde en 2 grote glimlachen kreeg dan doet niks er meer toe

7. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ik wordt altijd gelukkig van mijn zoontje te zien slapen!
    vind dat altijd zo ontroerend. hoe die onbezorgd zoete droompjes hebben

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Heerlijk een uurtje geslapen in de auto, op de terugweg van de outlet. Normaal kan ik nergens in slaap vallen, dus ik was echt heul moe hihi.

9. NicS

NicS Niet meer actief

Net met mijn man op het terras bij het water gezeten, lekker wat drinken en een broodplankje er bij, in het zonnetje... Vieren dat we vandaag precies een jaar getrouwd zijn!! Heeeeeerlijk gevoel!

10. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    een kleine meid die bijna de lucht in vliegt omdat ze zo blij is mij te zien en daarom heel snel met haar armen heen en weer slaat.

Of een (iets grotere) meid die "I love you" zegt als ik tegen haar zeg hoe lief ik haar vind

Man, vlinders all over the place!

11. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Vanavond is mijn geluksmomentje. Dan win ik de jackpot van de staatsloterij namelijk :D

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Elke dag een geluksmomentje: als de kinderen wakker worden en ik naar ze toe ga, zo heerlijk om ze weer (blij als altijd) te zien!

En ook elke dag: genieten hoe ze zo lief zijn voor elkaar. Een paar uur geleden liep ik buiten met ze en zaten ze samen in de kinderwagen elkaar te kietelen en te knuffelen, dan smelt ik helemaal :)

En ik heb tijdens die wandeling een half uur gepraat met een man van 81 die zijn vrouw 2 jaar geleden is verloren aan alzheimer. Hij heeft er uitgebreid over verteld. Echt een super aardige man (hij excuseerde zich nog dat hij me zo lang had opgehouden) en ik ben blij dat hij zijn verhaal even kwijt kon, lijkt me erg fijn als je zoiets hebt meegemaakt om het er af en toe nog over te hebben. Ik was verdrieitig en blij tegelijkertijd toen ik weer terug liep naar huis :). Lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken.

13. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Snoepy dat is idd mooi van die man.

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mn dochtertje die zo trots kijkt als ze (met hulp) dr eerste pogingen doet om zelf te gaan staan... net een kleine bambi die wiebelt op dr beentjes, maar dat koppie erbij als het dan is gelukt!! Ben dan zelf zo mogelijk net zo trots!

Mn zoontje kan zo'n draakje zijn met zn peuterpuberbuien.... aaaarrrggjhh!! Maar als hij dan zoals vanmorgen bij ons in het bgrote bed kruipt en zn lijfje tegen me aan draait en me zijn knuffelbeer geeft en zegt: "je mag hem wel knuffelen hoor, mama..." dan smelt ik!!

15. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Net lekker gewandeld met mijn man,op een gegeven moment sloeg hij zijn arm om mij heen en trok me even dicht tegen zich aan.
    Zijn de kleine momentjes die zo goed voelen!

16. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Heerlijk al die momentjes daar wordt ik dan weer vrolijk van

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja hè! Ik ook! :D

18. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    als ik tegen mn pasgeboren dochtertje hele verhalen aan het lullen ben en ze een behoorlijke glimlach terug geeft zoals vanochtend :p

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vandaag is mijn zoontje gedoopt, dat was wel een groot geluksmomentje :) en mijn dochtertje van 2 zat op de trap naar het altaar heen en weer wiegend en klappend naar de muziek te luisteren, dat was geluksmomentje 2, eigenlijk was het vandaag 1 groot geluksmoment, met al onze familie en vrienden om ons heen :):):)

20. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Vandaag was manlief te werk, dus ik had het rijk alleen met me meisie.Op de schommel bank kroop ze heerlijk even bij me (jaja en dat gebeurt hier echt niet vaak) daarna nog lekker bal spelletje buiten gedaa Flessen spel.
    Dat was nieuw voor haar, bekers water om rollen, en dat geboefte gooide/rolde die van mij vaker om dan ik die van haar...beginnersgeluk zekers:D:D
    Maar ha, het is wel ff fijn een dagie zo lekker samen spelen!

Deel Deze Pagina