seks en de pil na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lovecouple, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi Meiden, ik ben 3 en halve week geleden bevallen dmv een keizersnede. Sinds afgelope vrijdag slik ik weer de pil..

Ik vloei nog een heel klein beetje.. de plas is gewoon geel maar soms zitten er nog beetjes bruinig slijm bij..

Me mannetje kan bijna niet meer wachten met seks.. en ik zelf ook niet maar ik wil zowieso wachten tot ik helemaal schoon ben en niets meer verlies van onder.

Ik denk dat dit niet zo heel lang meer zou duren..

Zouden wij gewoon seks kunnen heben zonder condoom? omdat ik nu wel de pil slik, ik weet dat die nog niet beschermend is maar zou dit kunnen?

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zolang je nog vloeit zou ik geen sex hebben zonder condoom - volgens mij heb je dan nog een wond en daar wil je niets bij hebben toch? Ik dacht dat je 6 weken moest nemen voor de wondgenezing en tot die tijd gebruiken wij in ieder geval een condoom. Wat vroeg trouwens dat je nu al aan de pil bent weer! Ik iwst niet dat het al zo snel weer mocht. Maar ik zou er nog maar niet vanuit gaan dat die veilig is - even wachten tot de eerste bloeding zou ik zeggen. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik zou het echt een ramp vinden om direct weer zwanger te raken - eerst maar even van dit moppie genieten!

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ja daar denk ik precies hetzelfde over! voor mij echt even nog geen 2e. Eerst idd genieten van deze kleine meid.

Ja ik las zoveel verhalen op internet over de pil.. ik vond een ziekenhuis folder en daar stond in dat je na 2 weken alweer mag beginnen met de pil.. dus ben gewoon maar weer begonnen.

Ik heb ook zeker weten geen sex als ik nog vloei.. ik wil zowieso helemaal schoon zijn voor ik weer sex heb.

Deel Deze Pagina