Peek & cloppenburg ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Niveah, 22 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Oké, ik heb dus wat besteld daar maar lees nu ontzettend veel negatieve reviews. Vooral op trust pilot.
    Ik heb een best dure jas daar besteld. En de track en trace staat nu al 2 dagen op nog niet ontvangen of verwerkt. Heb vorige week woensdag op donderdag nacht besteld.
    Heb vanmiddag ergens anders wat besteld en meteen een mail dat PostNL het pakketje van dat andere bedrijf al wel had ontvangen. Wat kan ik nu het beste doen? Ik weet het, afwachten... Maar baal zo dat ik niet eerder de negatieve reviews had gelezen...

2. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Niemand ervaring ermee?

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Bezorgen duurt nu veel langer dan normaal.

4. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Geen ervaring met Peek en cloppenburg, maar ik heb schoenen bij ziengs besteld en dat staat ook al 2 dagen op nog niet verwerkt of ontvangen. Zelfde had ik voor het weekend ook met een andere bestelling bij een ander bedrijf. Het is nu gewoon ontzettend druk bij PostNL en ik vermoed dat het ene bedrijf betere afspraken met PostNL heeft dan het ander (bijvoorbeeld echt grote spelers zoals een bol.com ed)

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook al pakketjes gehad die een week op aangemeld staan en sommige zijn er wel binnen een dag. Er is geen peil op te trekken op dit moment.

6. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hmm bedankt voor de geruststelling! Geen peil op te trekken dus...

7. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Peek en Cloppenburg heeft meerdere fysieke winkels. Ik zou me daar dus niet zoveel zorgen over maken. Je kunt er altijd naar toe.

8. Lazuli

Lazuli Actief lid

19 apr 2020
    242
    281
    63
    Vrouw
    Ik wacht al ruim een week op een pakket van c&a en het staat al 2 dagen op ‘verwacht morgen, maar nog niet aangemeld of verwerkt bij postnl’
    Het is gewoon erg druk.

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Afgelopen zomer een jas besteld, die was na een korte tijd kapot. Gebeld en kreeg binnen enkele dagen kosteloos een nieuwe en kon deze gratis retourneren. Ik vond de service wel goed. Ik denk dat het gewoon komt door alle hectiek nu, ik moest bij Zalando afgelopen maand meer dan een week wachten voor het überhaupt verstuurd werd.

10. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Dat is wel een goed bericht!
    Het is idd mega druk. Waarom het ene pakket snel is en de ander heel lang duurt is echt een raadsel.
    Wel balen hoor. Voor iedereen nu, zowel klanten, bedrijven als bezorgers...

11. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Ik heb toevallig vandaag mijn pakketje binnen van de p en c. Heb bijna 1.5 week moeten wachten. Maar lag er aan dat het uit meerdere winkels moest komen om zo de bestelling compleet te maken.

12. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Wat fijn!!

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.704
    113
    H&m idem. Zondag besteld, levertijd 2-3 dagen, maar nog geen bericht dat er al iets mee is gebeurd. De bestellingen zijn ook al die tijd in de app niet in te zien.

14. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ja echt balen, hier weer verschoven naar morgen...

15. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik heb nog steeds niks binnen. Duurt het dan echt zo lang? Had nog gebeld maar moest meer geduld hebben. Staat nog steeds op bezorgtijd onbekend....

16. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Wij hebben een webshop en bij ons is het zo: we hebben bijvoorbeeld 2 rolcontainers standaard inleveren, bij meer meld je dat en wordt dat nog extra opgehaald. Maar die capaciteit hebben ze niet meer waardoor we geen extra rolcontainers meer kunnen inleveren. Daardoor staan paketten soms 1-2 dagen nog bij ons terwijl ze wel als 'verzonden' gelden. Dat gaat automatisch zodra wij een adreslabel printen. Hoewel we nu meer rolcontainers geboekt hebben komt het vaker voor dat we minder kunnen inleveren omdat de vrachtwagen al vol is. Wij krijgen ons geld gewoon weer terug maar de klanten moeten daardoor wel langer wachten.

Dit is een standaard probleem met kerst en nieuwjaar maar met de gesloten winkels is het echt heel erg. Mijn man (en de halve familie) werkt al bijna de hele maand over.

einad en Niveah vinden dit leuk.
  17. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zou me niet te druk maken. Is gewoon een genormeerd warenhuis. Net als de Bijenkorf.

T is nu even lastig met de voorraad die ze uit hun winkels moeten halen. Maar je zal het vast wel krijgen.

Vond dat mn bijenkorf bestelling ook erg lang duurde. Had hem pa na ruim een week in huis terwijl normaal de volgende dag is.

Niveah vindt dit leuk.
  18. tasje

tasje Actief lid

20 mei 2014
    467
    187
    43
    Vorig jaar besteld en geretourneerd, dit is goed gegaan.
    Ze hebben ook een fysieke winkel in Rotterdam, ook altijd naar tevredenheid geholpen.

Niveah vindt dit leuk.
  19. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat het echt zo is. Lees zoveel negatieve reviews. Was ook een groot bedrag. 170 euro dus ik baal. Doe normaal nooit zo'n grote dure aankoop.
    Blijft nog even afwachten..

20. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de uitleg! Wel verhelderend

Deel Deze Pagina