hallo ik maak zelf de fruit/groentepotjes voor desmond. maar nou had ik van de week peer en appel gemaakt maar na 10 min zie je het al helemaal verkleuren naar bruin. is dit erg of maakt het niet uit dat het verkleurd we hadden het zelf geproeft en smaakte gewoon nog goed maar heb het voor de zekerheid toch niet gegeven aan hem.
Gebeurt hier ook wel eens, banaan wil dat ook nog wel eens doen. Toen ik het de eerste keer zag, dacht ik ook: getver, maar na het even doorgeroerd te hebben was het gewoon weer goed. Rick heeft er dan ook gewoon van gesmuld hoor. (enne: leg maar eens een gesneden appel of peer open en bloot neer, die wordt ook bruin, terwijl er niets mee aan de hand is)
misschien leuk om te kopen Handboek babyvoeding van Amanda Grant. Ik heb het bij bol.com gekocht,kost 17.95 en verzendkosten iets van 1.95 ofzo.lekker makkelijk de dag erna in huis. Staan recepten in voor je kleine,wat je wel en niet mag invriezen,wat je maar 24 uur mag bewaren,wat je eerst moet koken. Heel veel leerzame dingen. Luca is nu 4 maanden,maar probeer eerst wat smaken potjes uit en als ik weet wat hij lust en goed gaat,maak ik zker uit het boek, Dan ga ik bakjes inslaan....en de blender staat al klaar. groetjes Angela