Spugen na de voeding.....

Discussion in 'Voeding' started by Robine, Feb 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mijn baby van 3 maanden geeft elke keer na de fles tot zeker een half uur erna nog mondjes vol melk terug. Als ik haar langer rechtop laat zitten helpt niet, tussendoor boeren helpt niet, ik word er een beetje gek van om elke keer na de voeding weer een nieuw shirt aan te moeten trekken. Iemand tips? Jill drinkt 5 flessen van 180-200 cc per dag, ze heeft Nutrilon Omneo en die verdik ik al met een schepje extra poeder. Wie heeft er tips? Ik heb gehoord van Johannesbroodpitmeel. Is dit aan te raden?

Ook als ze ligt te spelen in de box of in bedje lig blijft ze spugen, t is niet zuur, maar gewoon elke keer weer wat melk.

Groet Robine

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman heeft dit al vanaf de geboorte.
    Helaas is er niets aan te doen volgens het CB. Ze krijgt al voeding tegen spugen (friso comfort).
    Ik zorg nu dat ze altijd een slab omheeft.

3. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Krijgt ze niet teveel voeding binnen? Wat ze niet op kunnen of niet kunnen verteren, spugen ze weer uit.
    En ik zou niet zomaar een extra schepje voeding doen zonder dat je het aantal cc water aanpast, want dan kloppen de verhoudingen niet meer en dat schijnt niet zo gezond te zijn.

Lynn heeft ook altijd veel gespuugd. Met Friso comfort kwam het minder snel omhoog (bij haar had het alleen een andere reden dat ze zo spuugde)
    Maar het is het proberen waard om een johannesbroodpitmeel te gebruiken of friso comfort.

4. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Teveel voeding denk ik niet, want ze zit al weken op de 180cc-200cc en drinkt dit ook met gemak weg, volgens t cb is dat prima. Cb raadde me zelfs aan om een schepje meer bij de (avond)voeding te doen, maar dat baat dus niet dus ik ga maar vanavond flesjes maken met Nutriton erbij(Johannesbroodpitmeel), ben benieuwd of t werkt.

Ik laat t nog wel weten

Badnkt alvast in ieder geval

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    En?

6. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Heb t gisteren aan de voeding toegevoegd en aangezien ik altijd voeding voor 24 uur maak dacht ik vanmorgen, zal eens kijken of t werkt...........kreeg t flesje nauwelijks geschud zo dik was het! Zelfs met speen nr 3 kwam er niks uit. Heb de voeding maar gezeefd, toen kwamen alle klonten eruit en toen kon Jill t wel drinken, maar daarna gewoon weer spugen hoor. Irritant. Misschien moet ik de voeding nu maar per flesje maken, want het lost echt voor gene meter op als ik t bij de Nutrilon Omneo gebruik. Dikke brei met klonten! :(

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    Ik weet hoe vervelend het is dat spugen. Als ze spuugt lijkt ze er dan ook geen last van te hebben?

Tijn heeft ook heel erg gespuugd. Ik ben toen overgegeaan van de Nutrilon Standaard naar de Omneo, maar dat hielp niet. Toen heb ik er JBPM in gedaan en ook dat ging niet goed.
    Toch maar overgestapt naar de Friso Comfort en dat is echt geweldig! Hij spuugt soms best nog wel eens met een boertje of als hij zich erg inspant, maar het echte spugen is weg. Daar ben ik zo blij mee en ik heb het idee dat Tijn zelf ook een stuk rustiger is geworden.

Ik raad je eht aan om over te stappen naar de Friso Comfort! Als je op deze manier niet verder komt is dit een heel goede keuze om te proberen.

ik ben benieuwd

8. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Hier nog eentje die maar mondjes blijft terug geven. Maar op zcih vind ik het niet eens zo gek hoor...
    Lucas is nogal druk en als je dan met een volle buik al meteen ook je benen wil optillen naar boven. Probeer het zelf maar eens. Dan ken je het gevolg ook wel voorstellen. Met al dat gewiebel en gedraai gaat dat best snel.
    Ik maak me er niet druk over. Heb gewoon wat extra doekjes liggen en als hij in de box ligt of onder z'n babygym dan leg ik een extra doekje onder z'n hoofd...

Share This Page