Ik heb een peesontsteking aan m'n pols. Vanmorgen mri-scan gehad. En ik heb een brace. Ik heb al ruim een half jaar last. 2,5 jaar geleden heb ik het ook gehad en toen is het met de brace overgegaan.
Ik heb een peesontstekking in mijn voet gehad en naar 6 maanden werd het bij mij minder! Nu als ik "verkeerde schoeisel" aan heb, voel ik het nog wel iets.. Maar als ik hier zo lees heb ik weinig te klagen gehad!
ik heb het in allebei mijn schouders, en nu is het wat minder, maar ik ga het lopen weer opbouwen, en dan wordt het helaas weer erger.. Ik moet eigenlijk naar de manuele therapie om mijn houding aan te passen tijdens het lopen, maar tot nu toe nog niet gedaan..
Op t werk al 2 andere collegas last van schouders etc .nu laten ze iemand komen voor de houding achter t bureau. Weet dat t me zwakke plek is en met stress slaat t er gelijk op
Ik in m'n knie, een bekende en hardnekkige hardloopblessure van toen ik nog marathons liep. Ben er ruim een jaar mee zoet geweest en allerlei behandelingen gehad. Het enige wat mij uiteindelijk helemaal pijnvrij heeft gekregen was sonar therapie en acupunctuur.