Ik kan elk moment gaan bevallen. Nu heb ik 10 jaar geleden een webwinkel gehad in bloemen. Toen waren er nog niet zo veel van die goedkope site's als nu. Ik verdiende wel maar was het meteen aan de site al weer kwijt. Ik wil de eerste tijd bij de kinderen thuis blijven en wilde weer een webwinkel beginnen. Ik wil het nu in speelgoed gaan doen. Maar helemaal anders aan pakken goedkopere site en ik mag het van de groothandel op de site zetten. En pas als ik het verkoop hoef ik het pas bij hun te kopen. Alleen nu is mijn vraag het zal meteen niet meteen een wereld opleveren. Ben ik dan ook de huursubsidie, kindgebonden budget en zorgtoeslag kwijt. Mijn vriend heeft een gewone baan.
je kunt op toeslagen. nl uitrekenen waar de grens ligt. Hoeveel mag je samen max verdienen om er nog recht op te hebben. Dan weet je hoeveel jij kunt verdienen zonder toeslagen kwijt te zijn.
Je moet even op de site van de toeslagen kijken wat jullie verzamelinkomen mag zijn. Je schrijft dat je een afspraak met de groothandel hebt dat je pas hoeft te kopen als je een bestelling hebt ontvangen. Wat gaat de levertijd dan worden? Ik denk dat het lastig concurreren wordt met de grote speelgoedwinkels en andere webshops die de dag erna al kunnen leveren.
Via dropshipping? Dat is wel ideaal...moet alleen wel de levertijd redelijk blijven. Verder kun je beter even bellen met de belastingdienst...zakelijke lijn. Vertellen wat je hier ook vertelt... weet je het snel en ook direct goed.
Dank jullie wel voor de reacties. De groothandel is in de buurt dus ik kan als iemand vandaag besteld het ook meteen versturen. Alleen we hebben net alles weer een beetje op regel dus weet niet of ik het durf. Alleen ik wil graag iets om handen hebben alleen thuiswerken is ook niet betrouwbaar