Is ie echt homofiel of niet? *zucht* http://img.photobucket.com/albums/v722/minnima/McCormack_J88039151.jpg
hahaha, ben bang van wel, en als die het niet is, kan die wel heeeel goed acteren!! vindt het trouwens een geweldige serie!!!!!!!!!!!
@Caithlin79 nee ik ook niet Mijn man troostte me van de week en zei dat hij dat alleen maar acteert. (joepie)
Haha alsof ie er minder onbereikbaar om wordt of ie nou homo is of niet Maar ik snap je wel hoor, het idee al he Ik kwam er een keer bij een leuke acteur achter dat ie iets van 10 cm kleiner is dan ik!! Daarna vond ik hem niks meer aan, ook al zal ik nooit van m'n leven naast hem staan
whaahahaa, ja dat kan ik me ook voorstellen. Om nu stiekum te fantaseren over n homo, of toch n hetero... Het maakt gevoelsmatig wel uit. gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens. Zat jij vroeger trouwens ook op zenz? (of heb ik dat al es gevraagd?)
Nope, hij is getrouwd en heeft kindertjes. Al hoeft dat nog niet zoveel te zeggen Lekker ist-ie wel Groet van Kiki
Hij was laatst bij Oprah. En hij is geen homo,hij is getrouwd en heeft een dochtertje. Hij kan wel goed acteren en is HOT!!!!! Ally