Yana* in geboorte kaartje>

Discussion in 'Zwangerschap' started by -, Sep 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

We zijn ondertussen al een beetje aan het rondkijken naar een gedichtje waar onze Yana* ook in voor komt, Is er iemand die hier zelf gedichtjes schrijft of leuke ideeen heeft? we hebben wel op http://www.gedachten-gedichten.nl gekeken maar vinden een bijzonder gedichte toch mooier!

wie kan ons hiermee helpen?

dit wondertje is ons vierde kindje we hebben twee dochtertje Fien en Yana* en een zoontje Senne

Groetjes Miranda en alvast bedankt!

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    kun jezelf niks maken.
    of bepaalde zinnen die je erin wilt hebben ertussen voegen?

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Je wilt op je geboortekaartje een gedichtje zetten wat over jullie Yana gaat ?
    Ik kan me voorstellen dat je Yana niet wilt vergeten, maar het geboortekaartje is voor het kindje dat straks geboren wordt. Mischien kun je een "gewoon" gedichtje doen en Yana gewoon bij het kaartje zetten bij jullie namen ? Een sterretje erbij vind ik dan zo gewoon, mischien dat je achter haar naam kunt zetten: in liefdevolle herinnering ?

4. Niet meer actief

Natuurlijk is het geboorte kaartje voor ons nieuwe kindje maar we zoeken een gedichtje waar Yana in vermeld word!

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Sorry, had er een geschreven maar zie net dat je er al een hebt gevonden. Heb het even gewist.

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik had van de week gewoon gidichtjes intikt bij google en na uren speuren zaten er wel mooie gedichtjes tussen waarin heel even aan het einde het overleden kindje in voor kwam.
    Ik vind wel dat je er mee moet oppassen van de week hing er bij de VK een kaartje het leek net een nieuw rouwkaartje terwijl het een geboortekaartje is.

Share This Page