Peetoom en peettante vragen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mir27, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir27

Mir27 Actief lid

4 okt 2009
    306
    1
    0
    Wie kan mij hiermee helpen?
    We weten al wie we als peetoom en peettante gaan vragen maar heeft er iemand een leuke manier om dat te doen???
    Ik heb ooit eens over een brief van de baby gehoord.... heeft iemand een voorbeeld???

2. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Wij hadden het met kaartjes gevraagd. Bij de peetoom hadden we een kaartje met aan de voorkant mijn buik en aan de binnenkant een 3d foto van een echo. We hadden er een gedichtje bij of hij peetom wilde worden. De peettante is een goede vriendin die net zelf ook een kindje heeft gekregen, dus ik had het met haar over heel veel verschillende dingen gehad. Toen heb ik een nep geboortekaartje besteld en haar gevraagd wat ze van de indeling van de tekst vond. We hadden een gedichtje, de datum, gewicht, alles zoals bij een "echt" kaartje hoort. Heel opvallend in een andere kleur hadden we peettante en peetoom opgezet met de goede namen natuurlijk. Ze vroeg eerst wel of het echt waar was maar vond het heel leuk.

3. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Wij hebben dit briefje gebruikt om het aan de familie te vertellen. Mss als je hem een beetje aanpast dat hij ook voor meter en peter kan worden gebruikt?

Beste,

Wegens uitbreiding van het gezin, zijn wij dringend opzoek naar gemotiveerd persoon om de functie van ‘Tante’ in te vullen.

Profiel:
    * Speels
    * Goede kennis kinderliedjes
    * Knuffelbaar
    * Sterk verantwoordelijkheid gevoel
    * Woonachtend in de regio of akkoord om vaak op bezoek te komen
    * Inzet is belangrijker dan ervaring

Talenkennis:
    * Nederlands
    * Babybabbel

Wij bieden:
    * Een nichtje of neefje
    * Contract onbepaalde duur

Indien u zich herkend in dit profiel, kunt u zich nu aanbieden bij mama of mams

Wij hopen spoedig wat van u te mogen horen.

Hoogachtend,
    Mama & Mam’s in spe

---------------------------
    Geachte heer, Geachte mevrouw

Naar ik vernomen heb zijn jullie nog op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: "kleinkind". Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren.

Mijn interesses gaan vooral uit naar:
    * Spelen met mijn rammelaar
    * Wandelingen maken
    * Samen liedjes zingen
    * Paardje rijden op opa's knie,
    * Naar de eendjes kijken met ons 3,
    * Ik blijf ook eens graag logeren,maar dan moet ge wel mijn bo'kes smeren.

Ik zoek een lieve oma en opa
    met een onderscheiding op hun grootouderdiploma.
    Ik zal terug iets van me laten horen, zodra ik ben geboren!

Hoogachtend,
    Uw kleinkind in spe

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Wat een leuke ideetjes zeg! :D

5. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Ik heb een bos rode rozen gegeven (10 stuks) en 1 witte roos. Aan elke roos heb ik een kaartje gehangen met bvb
    - omdat je zo leuk bent
    - omdat je nu al mijn beste vriendin bent
    en aan de witte roos hing een kaartje "daarom wil ik dat jij mijn meter wordt"
    Ik had van elk kaartje een rolletje gemaakt en aan de roos bevestigd, ze moest ze allemaal open doen en de witte roos als laatste.
    Het was zeer geslaagd.

Voor de peter heb ik een cartoon laten maken, ook heel tof.

6. Mir27

Mir27 Actief lid

4 okt 2009
    306
    1
    0
    Super leuk idee die vacature!
    Die gaan we gebruiken!

xx

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik heb ook die van die vacature gebruikt. mijn broer werkt toevallig voor een uitzendkantoor en krijgt dus regelmatig contracten en loonbrieven binnen. hier heb ik er 1 van gejat en zo de hoofding helemaal na gemaakt. in een eveloppe gestoken, zijn adres erop geschreven, postzegel van een gekregen brief geknipt en erop geplakt en zo bij hem in de bus gegooid (toevallig in de brievenbus gevonden toen we bij hem waren) hij denkt wat is dat nu weer.... maar vond het heel leuk :D

Deel Deze Pagina