Hoe vond jouw man/vriend het om het hartje te horen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door corina83, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik geef mn man de angelsound voor zn verjaardag, heb hem net besteld, ik kan alleen niet wachten tot zijn verjaardag haha ben te nieuwschierig.
    Anders moet ik tot 30 april wachten...
    Misschien dat we het hartje al kunnen horen en misschien ook niet.

Nu ben ik benieuwd hoe jullie mannen reageerde toen ze het hartje voor het eerst hoorde?

2. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Die van mij vindt het echt helemaal geweldig zowel bij de 1e als bij de 2e.
    Ik vind het ook heel speciaal om s avonds lekker met zn tweetjes te kunnen luisteren.
    Heel veel plezier ermee!

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ik hoop dat de mijne het ook super zal vinden om de kleine te horen :D

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    vriend zat toen aan boord, ik belde hem snachts en kreeg ineens het idee om het hartje te laten horen, dat vond hij supergaaf. hij had het wel gezien op de echo (bij 6weken en bijna 8weken) maar voor de rest heeft hij niks meekregen tot ik 28weken was (en hij weer thuis was) dus het was superleuk om het hem te kunnen laten horen (via de telefoon)
    ik hoop dat ik de angelsound vlug terug heb (uitgeleend) als vriend nog eens bereik heeft kan ik het weer laten horen:D

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Kijk, lang leve de techniek!:D
    Dat is helemaal leuk om het dan te laten horen :)
    Ik hoop het ook dat je hem snel weer terug hebt en het hartje weer lekker kunt laten beluisteren en zelf lekker beluisteren.
    Ik kan niet wachten tot die van mij binnen is.

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Wij hoorden de hartjes voor het eerst met de pretecho met 28 weken. Bij de echo's in het ziekenhuis lieten ze dit nooit horen. We vonden het beide geweldig! Vind dat eigenlijk ook het mooiste stukje om terug te kijken op de pretecho :D

Leuk cadeau!

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Uw bestelling is door ons op 26-3-2010 verzendklaar gemaakt en zal voor verzending worden overgedragen aan TNT post.
    Normaal gesproken zal uw bestelling de volgende dag na verzending worden afgeleverd op het hierboven genoemde adres.

Jaaaaa dat zou heel mooi zijn!! *stuiter*

8. Maria74

Maria74 Niet meer actief

#8 Maria74, 26 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2010
    Die van mij kneep hard in mijn hand en zei naderhand dat ie echt even de tranen moest wegknijpen en niet naar mij durfde te kijken omdat ie bang was dat ik ging huilen en hij dan ook. Zo lief en anders is ie zo macho ;)

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Grote mond klein hartje he:)

Wel heel lief haha, de mijne zou ook zo reageren alleen denk ik niet dat hij het echt daadwerkelijk droog houdt.

10. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn man heeft het hartje alleen met de echo's gehoord, vondt het heel bijzonder, verder is hij heel nuchter, van de week vertelde ik hem dat ik het zo vervelend vondt dat ik redelijk vaak moe ben en er dan weinig uit mijn handen komt, zegt ie äls je moe bent dan ga je lekker liggen en daarmee af, de rest wacht wel" zo lekker nuchter, wel fijn weet meteen waar ik aan toe ben.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mijn man loopt meer warm voor het voelen van de schopjes aan de buitenkant...

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hij vindt er geen reet aan.

13. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Mijn man is wat dit betreft nogal nuchter.
    Toen wij voor het eerst het hartje hoorden, zei hij; Ok...mooi.
    En dat was het.

Ik hoef dan ook echt niet met zo'n ding aan te komen.
    Als ik al vraag of hij m'n buik wil voelen voor de schopjes, zegt ie al; moet dat??? euhh... nou, niks moet schat ;).

Hij is meer te porren voor als de baby geboren is en het 'echt' is zeg maar. :D

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dat vond hij hier ook supergaaf, de eerste dag dat hij thuis was deed ze helemaal niks toen hij zijn handen op mijn buik legde. de volgende ochtend (om 6uur) kwam vriend met zijn armen rond me liggen en ze begon gelijk te bewegen:D vriend heeft daarna niet meer geslapen;)
    en daarna elke keer als hij zijn handen op mijn buik legde dan kwam ze er gelijk naartoe (af en toe niet zo handig, dan kon ik niet meer normaal zitten omdat ze helemaal naar de zijkant kroop:D)

15. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Het enige leuke aan het horen van het hartje vindt mijn vriend dat je dan zeker weet dat het leeft :D
    Verder ziet die het allemaal wel als het eruit is, afentoe zeg ik hier hier voel! als ik de baby voel, maar helaas stopt baby dan ook meteen met schoppen lol.
    Dus ook dat is niet meer aan hem besteed, al doet die soms nog een halfslachtige poging.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oooh leuuuk!
    Mijn vriend vond het ook super!!!!
    Het moest meteen opgenomen worden ;) en een dikke traan als gevolg!

Wij konden met de angelsound al de hartslag horen toen ik 10 weken zwanger was!

Veel plezier! :D

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Die van mij raakte verslaafd aan de angelsounds! Het was voor hem een manier iets mee te krijgen van de zwangerschap.. Soms werd ik er gewoon moe van dat ie alweeeer wilde luisteren.. bijna iedere avond wel :eek: Nu is het minder, nu legt ie een hand op mn buik en dan gaat de baby schoppen en vind ie dat weer leuk :D

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    die van mij vond het de eerste keer wel leuk, daarna geloofde die het wel haha. Mijn man is daar ook vrij nuchter in.

19. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    myn vriend is hier ook vrij nuchter in... Hy is de eerste afspraak wel meegeweest bij de VK.. we hebben het toen gezien, nog niet gehoord..en je zag hem echt zo denken van... Tja leuk.. maar wat heb ik hieraan, blij dat het hartje klopt en verder vind ie het wel oke...hy gaat liever voetballen met me zoontje hahaha.. ach neem het hem ook niet kwalijk.. weet dat hy niet de enige man is die zo nuchter is daarin..gelukkig maar hahaha

20. roy2

roy2 Lid

26 okt 2009
    76
    0
    0
    hey,
    mijn man is ook heel nuchter.heeft het 1 keer gehoord met de angelsound.nu niet meer.soms luistert ie mee.maar hij vind de echo's veel leukerder.hij gaat dus met de 20 weken echo mee dat wil hij heel graag.maar nu ik 19 april naar de vk ga om alleen naar het hartje te luisteren gaat hij nu niet mee maar me moeder. ben benieuwd hoe die gaat reageren als hij de kleine kan gaan voelen.
    verder vraagt ie wel of ik al geluisterd heb naar onze baby.

gr roy

Deel Deze Pagina