onbewust vruchtwater verliezen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jelly, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

    Jelly Actief lid

    9 aug 2006
    319
    0
    0
    hallo dames,

    ik vraag me eigenlijk af of je ook onbewust vruchtwater kan verliezen...
    Zijn er hier vrouwen die dachten dat ze gewoon witverlies hadden, maar dat het toch vruchtwater was?
     
  2. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Ik ben daar ook zo bang voor! Dat ik gewoon niet merk als ik wel vruchtwater verlies omdat m'n afscheiding ook zo dun is dat het soms net water is. Pff ik lees even mee dus!
     
  3. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hier hetzelfde!
     
  4. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    daar was ik ook bang voor indd. maar toen het vruchtwater echt kwam voelde ik duidelijk het verschil. vruchtwater voelt echt warm aan.

    Je kan eventueel wel een klein scheurtje bovenin je vliezen hebben waardoor er beetje bij beetje iets uitsijpelt. gelukkig wordt vruichtwater constant opnieuw aangemaakt.

    Omdat ik te weinig vruchtwater bleek te hebben dachten ze bij mij ook dat ik beetjes vruchtwater verloor, ze hebben toen zo'n nieuwe test gedaan en konden direct zeggen dat dat niet zo was.

    ze gaan dan met een staafje je vagina in, nemen wat van het vocht op en zien binnen een paar minuten of het zo is.
     
  5. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Je merkt idd wel het verschil hoor.
    Vruchtwater is warm.
     
  6. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Het vruchtwater is volgens mij ook niet zo dik als witverlies. Als je twijfelt kun je er aan ruiken het ruikt zoetig.


    groetjes
     
  7. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Nou, mijn afscheiding is soms ook echt waterdun en verlies nu ook wat vocht maar dus geen idee of het vruchtwater is of afscheiding, heb maar inlegkruisje ingedaan en als ik wel nog steeds twijfel straks dan moet de verloskundige maar even kijken. *duim duim dat het vruchtwater is :) *
     
  8. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Kan ook zijn dat je wat urine verliest....
     

Deel Deze Pagina