pepertjes met kaas

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wolchu, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    hoi even een snelle vraag. ik heb door het weer denk ik erg veel zin in groene pepertjes (peperoni) met kaas. nu is die kaas zacht en er staat niet op of dit van gep. melk is gemaakt. wat zouden jullie doen. heb er nog geen gegeten ;)

2. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Volgens mij moet het erbij staan als het van rauwe melk is, maar ik ben het niet zeker.

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Als het er niet op staat kun je het gewoon eten.. Tenminste zo is mij dat verteld

4. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ze MOETEN het erop zetten. Mijn vader zit in de kaashandel en die zegt dat je bijna alle kazen uit supermarkten kunt eten omdat die allemaal veilig zijn.

5. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    oh zo! dacht dat je alleen die kazen kon eten waar het op stond!!! denk dat ik ze morgen lekker zelf maak. even wat peperoni halen op de markt wat kaas in de winkel en dan smikkelen maar

6. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je gewoon eten. Indien erop staat 'au lait cru' zou ik het laten staan. Dit is vaak het geval bij geitenkaasjes van de boer, kaasjes in en vanuit het buitenland. Zoals erboven al gezegd, bijna alle kazen/ mixen kun je eten in de NL supermarkten!

Deel Deze Pagina