Wanneer kan de baby geluiden horen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fee90, 8 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Hoi dames
    Ik heb een app op mijn telefoon waarin ik elke week een update krijg over hoe groot de baby is, wat er ontwikkeld is etc. Nu ben ik 16 weken zwanger en staat er dat de geluidsorganen gevormd zijn en dat de baby de stem van moeder kan horen en lage tonen van buitenaf. Nu kon ik me nog herinneren op een website te hebben gelezen dat het las vanaf 21 weken was en nu zie ik door de bomen het bos niet meer??
    Wie weet wanneer de baby mij kan horen en ik me onder de douche in moet houden :p

2. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    In de app die ik gebruik zeggen ze vanaf 18 weken.

3. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Volgens mij gaan ze er rond 29 weken pas op reageren.. Dus dan weet je pas of ze het mooi of niet mooi vindt.. T zingen ;)))

4. devilduckie

devilduckie Actief lid

22 dec 2014
    172
    10
    18
    basisschool lerares
    In wee 18 zijn de gehoororganen klaar, in de volgende weken worden er steeds meer geluiden gehoord en gaan de hersenen er meer op reageren. Zelf in week 21 staat er bij mij nu dat de baby al het suizen van bloed, je hart en stemmen hoort (en daardoor bij geboorte jouw stem al snel kan herkennen!). Vanaf week 24 wordt er echt op gereageerd.. Er stond zelfs als tips dat als je wilt horen wat de baby hoort, je met je hoofd onder water moest gaan in een zwembad.. Dan heb je (na week 20€ een aardig beeld wat je kindje zoal hoort.

Deel Deze Pagina