Sommige zullen het weten maar we hebben dus alles behalve fijne overburen. Nu woon ALWEER dat vriendje van het zwangere overbuurmeisje daar... Opzich geen probleem en had er ook geen last van maar nu komt het... Hij zingt,met raam open,microfoon erbij en ONTZETTEND VALS! Zo gruwelijk vals en Lieve slaapt er maar niet door. Nu kan ik wel een melding maken van geluidsoverlast maar het probleem is dat als hun dit weten wij een probleem erbij hebben met hun. Ze hebben ons al met de dood bedreigd en ze zijn al erg bekend bij de politie. Toen ik aangifte deed van die bedreiging zei ik hun naam en straat en huisnummer en ze wisten al meteen wie ik bedoelde Zegt genoeg.... Maar wat moet ik in godsnaam nu doen? Toch een melding maken van geluidsoverlast en dan mn kindje er niet van kan slapen of toch nog even afwachten? Baal hier echt zo van! Die knul woonde hier ook al afgelopen zomer en zong toen ook zo vreselijk maar toen konden we gewoon aan de deur komen en vragen of ze zachter konden doen ivm de kleine,maar nu hoef ik dat echt niet te doen want dan doen ze me echt wat aan,dat weet ik zeker want zo erg zijn ze wel. Maar ik heb echt geen zin om en de hele avond met een vermoeid kindje te zitten die niet kan slapen door die herrie die die jongen probeerd te zingen en zijn herrie dus.... Help! Liefs van een vermoeide Denise met watjes in dr oren
Hihi het wordt voor jou volgens mij tijd om een huisje op een klein dorp te zoeken. Wij hebben alleen maar nieuwsgierige buurtgenoten (de buren trouwens niet) maar luidruchtig hoef je hier niet te doen, want dan lult het hele dorp over je. Sociale controle heeft soms ook zijn voordelen.
gewoon de politie bellen, je laat je toch niet bang maken door zo een stel terroristen? en de politie hoeft ook niet te melden van wie ze de melding hebben gehad natuurlijk. Sterkte!
Normaal ben ik echt geen moeilijk iemand maar het is een nadeel dat we hier erg dicht op elkaar wonen en ik vanuit mijn woonkamer recht in hun woonkamer kan kijken. Laat staan hoe dat gaat met open raam en vals gezang... En ze proberen ons het leven als zuur te maken,wat ze overigens niet lukt want ik ga gewoon door met de dingen die ik altijd al deed. Ze maken het hun eigen moeilijker want hun moeten de moeite doen hihi Maar ik weet bijna gewoon zeker dat dit expres gedaan word. Niemand heeft zn raam wagenwijd open met dit weer en hun dus wel. Zodra mn man naar boven gaat en het licht aan doet op de pc kamer dan is het nog geen 5 minuten later of het begint al Dat is gewoon irritant en ook omdat onze kleine er gewoon echt door wakker wordt steeds. We hebben een heerlijke buurt alleen het nadeel is dat we dus dicht op elkaar zitten,erg dicht op elkaar.... Het verhaal is te lang om helemaal weer uit te leggen wat er speelt met die mensen enzo maar ik had er laatst een topic over geopend. Daar staat alles in. Heb echt niet snel last van iemand maar ze moeten mij en mn gezin niet expres dwars te gaan ziten.
Gewoon pliezie bellen en zeggen dat je anoniem wilt blijven. Het lijkt me stug dat ze die mensen gaan oppakken omdat ze herrie maken, dus jij zal ook geen verklaring hoeven afleggen lijkt me...
Ik had je vorige topic ook gelezen..... Als ik jou was zou ik weer gaan klagen bij de woningstichting en politie. Ze zouden toch als hun huis uit worden gezet? misschien versnelt dit weer iets. Sterkte meid
gewoon politie bellen, of anders lekker hetzelfde doen . men bovenburen krijgen het ook soms, van die keiluide heavymetal muziek . Ik dacht van 'nou, wat zij doen, mag ik ook' en heb lekker een opera CDtje van Maria Callas enzo voluit gedraaid 's morgensvroeg..
Als praten niet helpt (en dat blijkt wel uit je verhaal!) gewoon naar de woningbouwvereniging stappen. En anders politie want bedreiging is strafbaar hè!
Ik zou een anonieme klacht indienen bij de politie, heb jij recht op, en hun weten toch niet dat jij het hebt doorgegeven. Als je word bedreigd is toch niet normaal? Ik zou dat zeker ook doorgeven, krijgt hij een straatverbod