6 week en nu al (het zal toch niet)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door leiff, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leiff

leiff Actief lid

17 jan 2010
    119
    0
    16
    Hallo wie kan mij helpen

Ik ben nu net 6 week zwanger en heb al een buik sinds een paar dagen waar je u tegen zegt. ik lijk wel al 20 week zwanger..
    Het is mijn tweede zwangerschap maar je wilt toch niet beweren dat je al vanaf de 6de weekdik bent..

ik heb dus een grote bolle buik
    striees en
    ben harstikke misselijk...

pas verschillende broeken niet meer
    en ben zwanger geworden via KID.(kunstmatige inseminatie met donorzaad)

t zal toch geen tweeling zijn...

wie heeft hier ervaring mee of herkent dit

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    bij een 2de en volgende zwangerschap heb je veel sneller een buikje omdat alles al een x opgerekt geweest is, maar het zijn vooral je darmen die je buik zo opzetten. Ik ben nu zwanger van de 3de (wel heel pril) maar heb ook al een opgezet buikje en dit komt echt door me darmen omdat ik al 4 dagen last van obstipatie heb :s

3. leiff

leiff Actief lid

17 jan 2010
    119
    0
    16
    Ik heb geen last van obstipatie.. en ik weet dat je sneller dik wordt bij een volgend spruitje maar ik zal proberen een foto te maken..
    je schrikt echt....
    maar ik wacht af 23 mrt heb ik eerste gesprek verloskundige

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Gefeliciteerd
    en maybe dubbel gefeliciteerd ;) wanneer krijg je een echo om te zien of het er 2 zijn?

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

7. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha nou al is het een tweeling dat zie ju nu nog net je kindje is tenslotte maar een paar mm dus als je logische nadenkt kan het niet van je kind(JES) zijn....

Je hebt gewoon een opgezette buik, idd is je buikje wel sneller bij je tweede maar als dit van je kindje zou zijn heb je een bijzonder groot kind hahaha

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi, denk ook dat het je darmen gewoon zijn hoor..die paar mm van kindje(s) kan je nu nog niet zien..

Misschien hou je wel vocht vast? Als je het niet vertrouwt, even de HA of verloskundige bellen, kan je even je bloeddruk laten meten.

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik had dat idd ook al met 6 wkn in februari.. echt erg! haha.. maar goed.. ook wel leuk (al zijn het dan waarschijlijk de darmen nog maar)
    wel fijn dat we het nu nog kunnen bedekken met 'warme' kleding.. als je dit in de zomer heb is het moeilijk verstoppen...

Deel Deze Pagina