Hoi meiden, ik ben rond de 30 weken zwanger als we gaan trouwen, heb extra lang gewacht met een jurkje kopen omdat ik eerst moest afwachten hoeveel buik ik dan mee rond zou lopen. Maar nu is het over 3/4 weekjes al zo en heb ik nog geen leuk jurkje kunnen vinden! Wie o wie heeft leuke ideeen van een zwangerschapsjurkje, wit of vrolijke kleur, geen trouwjurk, maar wel een bijzonder jurkje. En dan niet een jurk van 200 euro, maar ook nog betaalbaar haha!
Misschien gewoon op wehkamp, zou wel op positiemode kijken met 30 weken anders past het waarschijnlijk echt niet. Zwangerschapsjurk Hier zag ik ook wat leuke jurken.
Wij gaan over 2 weken trouwen en ik heb deze besteld en vandaag binnen gekregen. Zwangerschapsjurk wolwit - bpc bonprix collection - bonprix.nl Het is niet dat ik per se een witte wilde maar vond hem gewoon erg leuk!
https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding-detail/jurken/jurken/dress-woven-liane/b290g1c14o14294s4/ Deze? ik heb hem in het roze super fijn jurkje!
wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland erg leuke zitten er tussen vind ik zelf Veel plezier met uitzoeken
http://www.positie-outlet.nl/index.php?l=product_list&c=176 Misschien staat hier ook nog wat leuks tussen
Ik ben ook getrouwd met ruim 30 weken, lang gezocht naar een betaalbare jurk, uiteindelijk heeft mijn moeder de jurk betaald en kon ik trouwen in deze jurk van Tiffany Rose. Nog steeds zo superblij mee! Is dus wel een paar honderd euro (300-400, weet de prijs niet meer), maar volgens mij worden ze ook regelmatig op mp aangeboden. Misschien is dat een optie als je toch meer een "echte" trouwjurk wilt?
Hier op de Esprit site staan ook veel mooie jurkjes voor speciale gelegenheden: Esprit Cocktail & feesten kopen in de online shop Misschien dat een jurk in empire-model past? Ze hebben ook positiejurken: Esprit Positie jurken & rokken kopen in de online shop Deze bijvoorbeeld:
Weet niet of er nog passende maten zijn maar ik ben voor de wet getrouwd in een desiqual jurkje (overigens nog niet zwanger toen)
Ik had ook een Tiffany Rose jurk, een lange ivoorkleurige. Wel ruim 300 euro, maar wilde hem echt heel erg graag hebben, en daarnaast kreeg ik hem van mijn ouders, dat dan wel weer. Overigens had ik hem anders zelf ook wel gekocht. Ik kan hem ook nóg een keer aan, we hebben, vanwege mijn zwangerschap (zag het zelf niet echt zitten), het feest nog uitgesteld. Liefs,
Ik heb hetzelfde 'probleem' voor ons civiele huwelijk, ben dan 27 weken (in mei). Heb nu nog weinig buik, maar ja, je weet t niet!! Heb een leuk jurkje gekocht van Morgan, 75, mocht buiten en/of boobs ineens stevig groeien, ga ik ermee naar de kleermaker en vraag ik of ie er wat elastiek tussen kan zetten. Tis ff niet anders, maar volgens mij is het een ok oplossing. Mocht t écht niet meer passen, is er voor die 75 nog geen man overboord en draag ik m nog wel op feestjes als ik bevallen ben. En dan natuurlijk nog snel op zoek naar iets anders! Misschien ook voor jou een idee??
Bedankt allemaal voor het meedenken. Inmiddels eindelijk 2 leuke jurkjes gevonden. Gisteravond besteld en hoop ze deze week binnen te krijgen doornroosje; Dat esprit jurkje is indd super leuk! Heb hem zelf ook vaak bekeken. Maar 150 euro voor een jurkje voor maar 1x aan te hebben (wij trouwen klein) vijd ik zonde, maar dat jurkje is helemaal mijn smaak haha! Het is nu een jurkje geworden van mamalicious en een jurkje van love2wait hoop dat er een van beide naar mn zin is
Grappig dat je het Esprit jurkje al vaak had bekeken Dacht al dat je hem wat duur zou vinden, maar hij sprong er voor mij ook echt uit dus wilde hem je niet onthouden Maar heel fijn dat je nu 2 potentiële jurkjes hebt gevonden!