Ik ben momenteel7 weken zwanger. in de 5e week begon t bloedverlies. Op donderdag n echo gedaan daar zagen ze een vruchtzakje op. Maandags nog niet gerustgesteld dus kreeg ik weer n echo. toen was er n vruchtje op te zien ondanks t bloedverlies. Ze zagen ook n cyste in mn eierstok dus moest woensdag naar de gynecoloog. Was toen 6 weken zwanger en daar was een hartje te zien. Vanaf zaterdag is het bloedverlies minder alleen nog bij het 1e toiletbezoek van de dag. Heb nog wel gevoelige borsten met zichtbare aders. wat denken jullie zal dit goed gaan?
spannend zeg!! Bij mij is het goed gegaan! Heb met 5,5 week een erge bloeding gehad. Met 6 weken een echo zonder hartje, met 7 weken een kloppend hartje en vandaag 9+2 weer een mooie echo! Dus ondanks dat je waarschijnlijk rekening houd met het ergste moet je ook hoop blijven houden hoor!! Heb je snel weer een echo? Succes en duim voor je!
Dank je voor je reactie. volgende week woensdag heb ik weer een echo. vind het zo spannend. Iedere keer als ik bloed verlies denk ik nu gaat het mis. maar heb al 3 echo's gehad en steeds zit er vooruitgang in. ben zo bang dt mis gaat pfff. Had jij ook zolang bloedverlies?
Nee niet zo lang. Ik had op zaterdag overdag en ´s avonds echt rood bloedverlies en dat was best veel. Daarna nog 3 dagen bruin verlies als ik naar de wc ging. Daarna was het over. Nog steeds ben ik bang bloed te zien als ik naar de wc ga maar gelukkig gaat het nog steeds goed! Snap dat je bang bent. Was ik ook, maakte mezelf helemaal gek. Spannend hoor wachten tot woensdag pff! Aan de andere kant als het kindje vooruit blijft gaan dan blijft het groeien toch? Hopelijk kan je een klein beetje afleiding zoeken tot woensdag!
Ja ik moet gelukkig veel werken tot woensdag ben alleen zondag nog vrij. zojuist ook even flink misselijk geweest dus hopelijk is dat een goed teken. we zijn heel erg benieuwd en zenuwachtig voor woendag. we hopen een mooi kindje te zien met n hartslag. als we dat zien dan kunnen we eindelijk genieten want dat hebben we nu helaas mog niet gedaan
De onzekerheid werd te groot hier . vanmorge t ziekenhuis gebeld ivm bloedverlies mag om 11:50 gelukkig langskomen. Hopelijk gaan we n mooie kindje zien. ben zo zenuwachtig bij als het achter de rug is dan ga ik genieten!!
Kom net terug van de gyn. zag er goed uit vandaag precies 7 weken! heb de hartslag gezien en gehoord zo bijzonder. de cyste is ook kleiner geworden dus mag terug naar de verloskundige. ben helemaal blij nu. Dus bloedverlies hoeft niet perce slecht te zijn
hier ook bloedverlies gehad heb zelfs even gehad dat het eruit liep maar ben nog steeds mooi zwanger.
Je word er zo onzeker van. Maar gewoon zo byzonder om t hartje ook te kunnen horen. Nu genieten. Hoop dat t bij iedereen goed gaat!