kiezen getrokken

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje85, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    net terug van de tandarts en boven allebei mijn verstandskiezen laten trekken, tis nog wat verdoofd maar kan ik straks wel gewoon eten... we eten macaroni dus hoef niet zo heel veel en hard te bijten, maar durf niet zo goed en heb mega honger.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik kon moeilijk eten, maar de laatste van mij, is dus ook bij de kaakchirurg weggesneden. Van die andere 3 weet ik het eigenlijk niet meer zo goed.

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    maar tis niet zo dat ik nu even niet mag eten? alleen dat het wat moeilijk zal gaan ;)

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik kon een hele week niet eten... bij mij waren ze op een maandag getrokken en heb toen die vrijdag pas weer voor de 1e keer wat kunnen eten, nu was ik er ook erg ziek van moet ik zeggen hoor...

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ohw erg bemoedigend hoor deze berichten.. :(. moet zeggen heb er nu nog geen last van en de verdoving is bijna uitgewerkt

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

haha sorry, maar jij vroeg het :D nou als de verdoving al bijna is uitgewerkt en je hebt nog geen last, dan zal het wel meevallen. bij mij zijn ze 1 uur bezig geweest met mijn 2 kiezen trekken. de eerste was er binnen 10 minuten uit en de 2de 50 minuten, na eerst trekken, boren, en nog een keer trekken, hebben ze hem in 4 delen eruit moeten snijden, ik bleef achter met 6 hechtingen. dus dat zal ook meegespeeld hebben.

veel succes, hoop dat het meevalt voor je..

7. Tink

Tink Niet meer actief

Hier vielen de bovenkiezen ook mee.
    Als de verdoving is uitgewerkt en je hebt geen last, kun je vast wel eten denk ik!
    En anders eerst een flinke paracetamol erin, dat werkt goed.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nee, je mag pas eten als de verdoving is uitgewerkt, anders kan je jezelf enorm pijn doen.

verder moet je uitkijken met eten van dingen met stukjes erin, dat dat niet in de wond komt...

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ohw hihi, ja hier binnen 3 minuten 2 kiezen eruit ;)

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ohw oeps:). de verdoving is nu nog niet helemaal uitgewerkt, maar zit niet heel veel verdoving meer in

11. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Je kunt beter wachten tot de verdoving eruit is.. Heb zelf nog nooit een kies laten trekken, maar wel eens geprobeerd te eten met een verdoving, maar dat is helemaal niet lekker, en je "voelt" niet hoe/of je kauwt.
    Afgelopen dinsdag een wortelkanaalbehandeling gehad, en nu sinds vanacht weer zooooo verschrikkelijke pijn! :(

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik zou geen stukjes eten als het in het gat schiet kan het flink gaan ontsteken ... ik heb zelf vla en gepureerd gegeten de eerste twee dagen .. was daar ook erg bang voor
    nu 3 weken later zit er nog een mega gat waar vanalles in zit de hele dag maar met goed spoelen krijg ik het er dan wel uit !
    en dat goede spoelen dat mag jij vandaag niet he ! heb je niet zo'n briefje meegekregen van de tandarts ?
    niet te warm niet te koud en niet te hard en geen rijst en dat soort dingen wat in die gaten kan kruipen !!
    succes
    hoop dat de pijn mee gaat vallen ik vond het best te doen maar hier waren ze makkelijk te trekken .. ben inmiddels van alle 4 verlosts !

13. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Als ik dit allemaal lees dan komt hier dus nooit een tandetrekker in mijn mond. Lijkt me echt vreslijk.
    Moet donderdag naar de tandarts om te boren en ik schijt nu al zowat in mijn broek.

Deel Deze Pagina