Ik voel me zo dom, riempjes van kim haar kinderwagen zaten vol schimmel, ik net hg schimmel gebruikt, gesprayd, en had wel raam open. Kwam toch wat op hand en geen handschoenen aan. Ja weet het echt dom Kan het geen kwaad?
als je erna goed je handen hebt gewassen is er niks aan de hand hoor. Het is maar een chloorverbinding die hg schimmel & weerplekken reiniger
kan geen kwaad volgens mij, als je maar niet een kwartier in een afgesloten ruimte dat spul inademt..das natuurlijk niet goed. Maar je had een raam open, en hebt je handen gewassen na de tijd. geen zorgen om maken meid!
Toevallig net samen met mijn man in 1 kamer gestaan; hij was aan het verven en ik aan het strijken. Verf op terpetinebasis en hij was ook bezig met verdunner op terpetinebasis. Het raam stond open. Zou me daar verder echt niet al te druk over maken hoor! Je kind krijgt echt niet gelijk van alles en nog wat omdat jij wat ingeademd hebt....! Rustig maar dus!
ik denk dat het meer schade aan de kinderwagen zelf had kunnen veroorzaken (dus alleen de riempjes dat kan geen kwaad, maar de stof die zal verbleken)
kan denk ik geen kwaad hoor.. hier vandaag ook samen met man geverfd.. heb de verfpot staan lezen maar kon niks van terpentine of waterbasis terug vinden.. er stond enkel geen/weinig oplosmiddelen op... dus heb gewoon meegeholpen met verven!
Nou het is een wonder, de blauwe stof aan de riempjes ook niet verbleekt, en de schimmel is overal uit Bedankt voor jullie reacties meiden
Ik denk ook dat je de ruimte waar je het gebruikt hebt heel goed moet luchten. Het is spul dat je normaal bv. op muren van badkamers sprayt. Die moet je dan ook heel goed luchten. Wat je inademt komt ook in je bloed Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Je zal er geen uren in hebben zitten stomen, en je handen heb je achteraf vast goed gewassen. Bij echte zorgen kan je nog altijd de vk bellen.
dat valt wel wat mee hoor meid, ook ik heb dit gedaan we hebben redelijk grote badkamer met vrij veel schimmel plekken stond er even niet bij stil.