Hallo allemaal, Ben afgelopen zaterdag flink hard gevallen en direct voelde ik een steek in mijn buik en voelde ook dat ik vloeide. Ben toen meteen gaan kijken en idd, een kleine beetje bruin, dus waarschijnlijk oud, bloed. Ben toen meteen naar een gyn gegaan (ben op vakantie) en die heeft me gerust gesteld en laten weten dat wanneer ik geen heftige buikkrampen heb en nog meer bloedverlies ik me geen zorgen hoeft te maken. Sinds zaterdag is het bloeden niet gestopt, het is niet veel maar het is inmiddels wel rood. Vandaag weer iets minder dan gisteren.. Heb geen krampen, wel een zeurend gevoel onder in mn buik. Maak me echt echt zorgen.. kan iemand me aub gerust stellen tot ik terug ben en bij mn eigen vk terecht kan?
Het zou kunnen dat het van de val is.. Ik heb geen idee wat ik hier van moet zeggen. Als je zeven weken bent, zou je op een echo toch wel wat moeten zien. Kun je niet ergens terecht? Eventueel een pret echo bureau. Ik duim voor je!!
Tja, ik ben geen ervaringsdeskundige. Het is natuurlijk even schrikken wanneer zoiets gebeurd. Met 7 weken is het nog zo klein en ligt het nog zo diep, dat het goed beschermd is. Ik ken iemand die hoogzwanger was en recht op haar buik viel, die had ook bloedverlies. Een aantal weken later bevallen van een gezonde zoon. Het volgende bedoel ik niet verkeerd, want ik weet dat het makkelijk praten is. Ik zou proberen om je geen zorgen te maken, je kunt niks anders doen dan afwachten. Ik duim mee voor een goede afloop.