Mijn man en ik zijn opzoek naar een korte zin voor op de geboortekaart, ik wil graag het woord wonder er in. Is dit wat: Lief, mooi (of zacht of teer) en heel bijzonder, Jij bent ons kleine wonder. Of iets met: welkom lief, klein wonder er in? En met of zonder leestekens? (komma achter bijzonder en punt achter wonder).
Wij hadden op de kaart staan: "Welkom kleine vent, tof dat je er bent!" En op de ander pagina nog wel een gewoon gedichtje: 'Na 9 maanden vast te hebben gezeten voor iets wat papa en mama hebben gedaan, heb ik dat stekkie op 29 september verlaten om met z'n drietjes verder te gaan'
Zo mooi,zo klein en zo bijzonder. We hebben je een naam gegeven, maar eigenlijk heet je wonder. Heb ik ook eens in een kaartje gelezen. Vond ik wel heel erg mooi. Maar is natuurlijk wel meer een gedichtje dan een kort zinnetje.
Mrsnuke: ah bedankt! Dat is wat wij in gedachten hadden. Shanan: deze ken ik, maar dan nog iets langer. Ook mooi, maar wil het inderdaad erg kort houden.
Het is te mooi om waar te zijn, maar het is waar, en dat is t mooiste! Soms, heel soms komen dromen uit. Wij zijn de koning te rijk met de geboorte van ons prinsje/prinsesje Te klein om vast te houden, maar te groot voor woorden In papa's ogen twinkelt een lichtje, dat zegt 1000 maal meer dan een gedichtje Wie zegt dat wonderen niet bestaan, moet maar eens naar ons wonder komen kijken Zo lief, klein,teer en zacht, ons wonder waar we zo lang op hebben gewacht Lief klein en bijzonder, ons kindje, ons wonder. Of mijn onderschrift.
Wij hadden bij de oudste: Zij maakt het verschil En bij de jongste: En het regent zonnestralen Ook mooi vind ik : Alles is liefde
zo mooi, zo lief, zo klein Dolgelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon Stijn. En bij Roos hadden hadden we : Zo klein, zo mooi, zo bijzonder welkom in ons leven groot wonder en ik had ook nog een andere mooie korte maar die moet ik even voor je opzoeken. ook een regel met 3 woorden net zoiets als het bovenstaande.
Wij hadden deze : Zo lief, zo bijzonder (kan je bijv. 'ons wonder' van maken) Dat ben jij, voor ons allebei
Ik ben ook van de korte zinnen en vooral NIET van de gedichtjes. Op het geboortekaartje van onze dochter stond: Te mooi voor woorden....