Wat ik me dus afvraag he Is het normaal dat baby's van die rare geluiden maken, kreun geluidjes om precies te zijn. Hij heeft het bijna alleen in de avond en in de ochtend. Als ik dit intoets bij google krijg ik allemaal dingen te zien over wiegendood en dat wil ik natuurlijk niet zien. Is dit normaal dat gekreun?
Is dit terwijl hij slaapt? Lynn heeft heel veel geluid in haar slaap. Zuchten, steunen en piepen. Vooral dat piepen komt doordat de kraakbeenringen om de luchtpijp nog wat zwakjes zijn (volgens de KA) En als er lucht langs komt, hoor je een piepgeluid.
Ja dat is wanneer hij slaapt, maar soms kreunt hij ineens zo hard dat ik er gewoon van schrik, ik kan dan ook bijna niet slapen want het gaat gewoon 1 uur achterelkaar door
Zijn het geen krampjes in de slaap? Nou dat piepen is dus te verklaren van die kraakbeenringen (zeker in een ontspannen slaaptoestand)
indy doet dat ook...vaak is dit een teken dat ze wakker gaat worden of anders zit er vaak nog iets dwars (boertje), maar soms doet ze het ook zomaar...
Sorry voor de late reactie. Tymen deed dat ook en doet het soms nog wel. Hij doet het inderdaad als hij bijna wakker gaat worden. Kan dat het ook zijn bij Thyron? Ik denk niet dat hij pijn heeft, dan zou hij toch wel gaan huilen!
Misschien doet hij het om in slaap te komen? Steven kan ook achter elkaar zoemen (zo noem ik het maar) en dan is hij moe.
valentijn doet dat ook , en ik maakte me ook al wat zorgen , donderdag ga ik naar het inloopspreekuur van het cb en ga ik s vragen wat dat kreunen, piepen (of wat voor naam het ook word gegeven) kan betekenen! (hij doet t vooral s'nacht of eventjes na de voeding)
Doen onze meiden ook, vooral Jennifer. Bij haar is het soms een teken dat er nog een boertje dwarszit.
Oh ja, vandaag bedacht ik me dat Tymen het inderdaad ook doet als hij moe is en bijna in slaap valt. Zou Thyron misschien na de fles in slaap willen vallen en dat hij daarom gaat hummen?
nou we zijn gister bij het cb geweest, en ik heb het even nagevraagd en het is vrij normaal dat baby'tjes kreunen of hoe je het ook wil noemen.... bijna alle baby'tjes doen dat zeiden ze! het kan een reactie zijn op de darmpjes die dan werken (werd mij verteld) in ieder geval niks om je zorgen over te maken, en als hij/zij kreunt gewoon laten liggen tenzij je denkt dat hij/zij pijn heeft! dat was hun antwoord!