Peg-Perego eetstoel

Discussion in 'De babyuitzet' started by Suzanne24, Feb 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne24

Suzanne24 Lid

Apr 2, 2008
    71
    0
    0
  2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

volgens mij heet deze in engeland de mama's & papa's eetstoel. veel van mijn vriendinnen hebben hem en zijn er erg blij mee. ik weet niet waar je hem in nederland kunt kopen.

3. Suzanne24

Suzanne24 Lid

Apr 2, 2008
    71
    0
    0
    Oh dat kan, ik zie idd dat ie hier in Nl niet zo bekend is..in Belgie wel, maar om nou helemaal naar Belgie te gaan is me iets te ver.

T lijk mij ook een ideaal ding, maar wil t wel eerst zeker weten voor zo'n bedrag eraan uit te geven

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

je zult hem wel online kunnn kopen neem ik aan?

5. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

Jan 27, 2008
    957
    0
    0
    ik heb een variant van deze gehad bij stef..

Ik vond hem op sommige vlakken fijn:
    de baby's kunnen er al vroeg in. Hij kan op verschillende standen, dus helemaal rechtop en een beetje liggen.
    Hij kan omhoog en omlaag

Het GROTE nadeel van deze stoel is: hij is erg moeilijk schoonmaken. Er zijn overal riempjes gaatjes gespjes en om dat schoon te maken is erg vervelend. Aangezien een baby/ klein kind nogal veel knoeit vind ik dit vervelend...

Maar is mijn mening

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja wij hebben deze! Nouja net iets andere kleur, iets donkerder en de poten zijn donkderder ;)!

Ik vind ze echt super! Heerlijke stoelen!
    Heb alleen wel die gordeltjes die over de schouders gaan eruit gehaald. (kan je er gewoon uit klikken).

Schoonmaken vind ik wel mee vallen, maar nu knoeien ze hier gelukkig niet zo heel veel. Ik doe gewoon een doekje eerst over het eetplankje zegmaar, dan het zitgedeelte en daarna even aan dat voetenstukje de 'kussen-hoes' omhoog tillen en dan kan je er onder door met het doekje! Prima te doen vind ik.

Ik vind het ook erg handig dat je de stoelen wat hoger en wat lager kan zetten. Hier zijn ze wel 'pas' met 6 maanden in de stoelen gegaan, toen we begonnen met de bijvoeding. Eerder hebben we ze niet gebruikt. Later weleens om gewoon in te zitten/half liggen om te spelen als ze niet wilden liggen, maar zelf zitten nog niet konden ;)!

Wij hebben ze gekocht bij een heel klein babyzaakje ;)! Zaakje is er alleen vlak nadat we ze gekocht hadden met opgehouden. Maar ik geloof dat ze wel bij sommige winkels (online) te bestellen zijn.

Liefs, Hanneke!

7. Suzanne24

Suzanne24 Lid

Apr 2, 2008
    71
    0
    0
    bedankt voor je mening.. ;)

Daarom wil ik het liefst de stoel zelf eerst bekijken voor ik m koop, online weet je eigenlijk niet precies wat je koopt

8. Suzanne24

Suzanne24 Lid

Apr 2, 2008
    71
    0
    0
    Bedankt voor je reactie :thumup:

Weet je nog voor hoeveel je hem hebt gekocht?

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben ze gekocht voor 119.00 euro per stoel.
    We kregen namelijk korting omdat we alle babyspullen en de meubeltjes voor de kamertjes daar gekocht hebben/hadden (uitzondering kinderwagen en maxicosi's). En ze hadden toen we die stoelen gingen kopen een actie met dat je nog extra korting kreeg omdat ze er dus mee gingen stoppen!

Ik kan trouwens wel even kijken of ik een foto kan maken van hoe ik bedoel dat je ze onder het zittinkje schoon kan maken ;)! Verder is het misschien idd handig om even in een winkel die ze verkopen gewoon even te gaan kijken ;)!

10. Suzanne24

Suzanne24 Lid

Apr 2, 2008
    71
    0
    0
    ooh dat is veel goedkoper dan 165 euro, maar jah er zijn voor zover ik weet geen acties nu..jammer, maar als ie t waard is koop ik m gewoon wel voor die prijs want ben het zoeken nu namelijk zat en de kleine is echt toe aan een eetstoel

11. Suzanne24

Suzanne24 Lid

Apr 2, 2008
    71
    0
    0
    Oh en ik zou graag een foto willen zien als het niet teveel moeite is, dank je ;)

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Foto zal ik van de week een keer aan proberen te denken ;)!

En idd zo waren ze wel wat goedkoper, maar toen ik ze bestelde wist ik nog niet dat we die korting gingen krijgen. Heb ze in de zwangerschap al besteld namelijk ;) maar pas met iets van 5 maanden gehaald ;)! Ik zou eigenlijk niet meer weten wat we hadden moeten betalen zonder die korting, ik geloof iets van 229 per stoel ofzo, maar weet ik echt niet meer :oops:!

13. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb een beetje zelfde model van Chicco Polly (heb je namelijk ook leukere kleuren van) echt superhandig, je kan het ook al snel als wipper gebruiken (vanaf 3-4 maanden kunnen ze makkelijk (kort) erin.. elke hoogte, zitten goed vast (die van mij blijft dus echt niet in zo'n houten ding zitten hoor, zelfs MET tuigje vind ik die echt gevaarlijk bij hem..)
    en juist heel makkelijk schoonmaken, alles kan ook los, ik doe altijd met de stoomreiniger eens per week en de rest met een doekie, okay mijn kind knoeit eigenlijk niet omdat ik te vroeg zelf eten nooit heb toegelaten dus dat scheelt wel enorm..

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En zoals beloofd hier een foto ;)!

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En nog een ;)!

Liefs, Hanneke!

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Heb verder nog even wat foto's via pb gestuurd! Das wat makkelijker ;)!

Share This Page