iemand ervaring met bedrukte hanglampen.nl

Discussion in 'De babyuitzet' started by lizab, Jul 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hoi Meiden,

Ik kan geen leuke lamp voor de babykamer vinden, en nu kwam ik via marktplaats op www.bedruktehanglampen.nl terecht.

Nu lijkt het mij super om een lamp te laten maken met het behang wat wij voor de babykamer hebben uitgezocht (en dan ook maar gelijk eentje voor de kamer van mijn dochter) maar om nu zomaar 100 euro voor 2 lampen uit te geven, zonder zeker te weten of het resultaat wel van goede kwaliteit is..

Iemand ervaring met deze site? En leveren ze alleen de kap of incl. lamp?? (is mij nog niet helemaal duidelijk)

2. Tanja77

Tanja77 Niet meer actief

Hoi!

Ze zijn inderdaad heel erg leuk, maar 100 euro is ook wel weer best duur. Als je ook maar een heel klein beetje handig bent, kun je het makkelijk zelf. Koop gewoon een kap in de maat die je wil hebben en haal daar voorzichtig het stof af (of neem een witte...nog makkelijker). Koop een mooi stofje en maak daar eventueel letters op (met dubbelzijdige vlieseline strijk je ze er zo op). Op de kap lijmen met textiellijm (dat vlek niet) en aan de binnenkant met dubbelzijdige tape. Dan nog wat mooie lintjes als je wil en je hebt een hele mooie! Google eens...heb daar ooit een howto gezien. Daar heb ik het ook mee gedaan!

Succes
    Tanja

3. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Bedankt voor je reactie!
    Mijn man riep van de week ook dat we het evt. zelf wel moeten kunnen. Even op zoek dus.

Share This Page