Heel veel licht pijnlijke harde buiken maar het zet niet door, afwachten dus. Baal als een stekker hoewel dit beter is voor de beeb zitten we wel thuis met de zorg van jam. Hoe s met jullie mannetjes?
Ze gaan het nog niet opwekken dus? Aan de ene kant wel fijn, maar je zit ook niet op een opname van jezelf te wachten. Het ziekenhuis zul je helaas wel weer veel van binnen zien de komende weken, als het niet voor jezelf is dan wel voor de kleine. Hopelijk kun je het nog een paar dagen redden zodat hij/zij nog een beetje kan groeien in de buik. Hebben ze de groei echo nu vervroegd? En heb je al eerder een keer longrijping gehad? Nu houden ze je in ieder geval ook goed in de gaten met het weinig leven voelen. Hoe zijn de ctg's? Heeft de kleine het nog goed binnen? Ik heb het nog twee dagen kunnen rekken na het breken van mijn vliezen destijds, maar toen dankzij een infectie toch een spoedkeizersnede geworden. Is je man veel thuis? Die kan nu in principe de peg zelf doen, toch? Kun je anders geen indicatie krijgen voor thuiszorg voor Jam? Dat zij af en toe even de zorg uit handen nemen.. Hie schrijven ze die op de kinderafdeling, is allemaal geen probleem. Sterkte in ieder geval! Hier gaat het nu eigenlijk wel goed! De wond is echt super, infectie is bijna weg. Hij spuugt niet meer met de pomp op een lagere stand. Hopelijk blijft dit positieve sfeertje heel lang hangen. Alleen wild vlees in de wond, ben benieuwd of daar iets aan gedaan moet worden. Hoe gaat het met Dean, Charlie? Gaat het nog steeds allemaal goed? Is de cleanprep goed gegaan?
pff hooyo ik zou denk ik doen wat azucena zegt kinderthuiszorg dat kan vast wel in deze situatie! Even een hart onder de riem onze oudste is ook geboren met 35 weken en die mocht met een week naar huis...hopelijk bij jullie ook zo... Azucena fijn dat alles bij jou ook beter gaat!!!! Hier gaat het nog goed de wond geneest goed geen infecties of wat dan ook! Hij krijgt hier alleen nog maar een zetpil als hij pijn heeft en dat waren er gisteren twee van 240 mg.... de cleanprep is ook goed gegaan gelukkig!!
Ze gaan het idd nog niet opwekken, ben daar blij mee maar aan de andere kant zit het me ook tegen omdat ik de baby echt niet voel bewegen. Dat vind ik heel naar, mn buik is ook vrijwel weg (lijk wel weer 20 weken zwanger). Maar nu is sinds een goed uur het vruchtwater geel en stinkt dus de arts komt zo langs. Blijf pijnlijke harde buiken hebben en rugpijn maar het zet allemaal niet door. Azucena wat fijn dat de infectie op zn retour is!! Hopelijk vanaf nu alleen nog maar bergopwaards!!! Charlie heerlijk dat het bij jou ook allemaal zo goed verloopt. En ook wat je verteld over je zoontje die met 35 weken was geboren het zo goed deed en snel mee naar huis mocht geeft goede hoop Liefs
Ziet er netjes uit! Hoe is het nu hooyo? Hier is de wond zo goed als genezen. Nog licht ontstoken, maar dat zou zichzelf op moeten lossen. Ook lijkt het wildvlees toch gewoon het dicht granuleren te zijn geweest! De wond ziet er fantastisch uit tov een week geleden! Over 4-6 weken de Mickey en dan is het probleem van het los latende klemmetje ook verholpen. Geen pijnstilling meer en hij kan weer tijgeren zonder dat het heel erg lekt. Ik ben dik tevreden! Wel blijft hij spugen. Nu even 4 weken z'n groei in de gaten houden. Als hij niet aankomt of afvalt gaan ze een nissen operatie doen. Dus dat is even afwachten..
Wat fijn azucena dat alles goed gaat!!! Hopelijk wordt het spugen ook minder.... Hier gaat alles nog steeds goed ook geen pijnstilling meer nodig! Hooyo hoe gaat alles meid?
Ik ben heel blij om te lezen dat het zo goed gaat met jullie mannetjes! Echt fijn bij ons gaat het ook goed, wondje droogt steeds meer in en komt nog maar klein beetje groen pus uit per dag. Alleen ze eet nog steeds 0,0 Ik ben ondertussen ook bevallen van nog een dochtertje, van zondag op maandag nacht. Ze is kleiner dan ze dachten 2105 gr en ligt in de conveuse. Ik had koorts gekregen tijdens de bevalling en uit haar bloed is gebleken dat ze verhoogde infectiewaardes heeft. Ik liep al weken met de gbs en die schijnt ongevoelig te zijn geweest voor het type ab dat ik kreeg. Gelukkig word ze nu al behandeld voordat ze er ziek van is! Kolven komt totaaaaal niet op gang maar ze heeft wel al 3x bij mij gedronken 💜
Gefeliciteerd!! Zo te horen doet ze het dus goed, als ze al drie keer heeft mogen drinken! En boven de 2 kilo, dat is ook super. Hopelijk mag ze snel uit de couveuse en uiteindelijk ook snel mee naar huis. Wat moet het zwaar zijn om alles nu gecombineerd te krijgen. Lig je zelf nog in het ziekenhuis? Quinten had ook verhoogde infectiewaarden dankzij de infectie die ik had. Maar doordat ze meteen gestart zijn met ab heeft hij er helemaal geen last van gehad. Sterkte de komende tijd!
Gefeliciteerd hooyo!! Hopelijk mag de kleine snel mee naar huis! Wat fijn dat het ook goed gaat met de peg! Knuff charlie
Mijn man moet met jam langs de seh, het dompelen gaat lastig/stroef en doet erg pijn bij dr sinds zondag, ook heeft ze weer wat verhoging dus hij had even gebeld en ze willen het even bekijken.
Ze hebben een passage foto en een gewone rontgen gemaakt om te ijken hoe de sonde ligt. Dit was normaal. Waarschijnlijk geneest het wondje en wil die dichtgroeien (wat logisch is) maar daar zit nu de sonde tussen. En het kan best dat mn dochter dat een naar gevoel vind en daarom over pijn klaagt, en het ook lastiger beweegt. We moeten wel over 3 weken nog een keer op controlle komen voor de zekerheid. En als wij twijfelen of ze koorts boven de 38.5 krijgt eerder langskomen.
Fijn dat er niks aan de hand bleek te zijn! Het dompelen en draaien vind Quinten ook echt niet fijn hoor. Dat is eigenlijk het enige moment dat hij huilt. Thuiszorg doet dat nog steeds, ze leren ons dat nu zodat we straks zonder kunnen. Hoe is het met jou en baby R? Geweldig, drie meiden trouwens! Wat een rijkdom. Zo ziet quintens wond er op het moment uit. Goed dicht gegroeid dn nog licht ontstoken. Maar vergeleken met wat het was, is het super.
Wat een verschil! Ziet er idd veeeel beter uit wat een geruststelling. Prettig dat de thuiszorg komt voor het dompelen. Met ons gaat het wel goed, r moest vannacht onder de blauwe lamp, heeft ook een sonde gekregen want ze heeft te weinig energie voor t drinken en is sinds gister erg misselijk geworden. Verder doet ze t wel goed. T is een prachtig meisje wat weer een kopietje van dr zussen is!
Wij zijn er net weer uit het amc, we hebben geleerd hoe je moet dompelen.....Dean vind het dus helemaal niets.....' Zie er tegen op om dat elke dag te moeten doen...
pfff wat heb ik een hekel aan dat dompelen.....wordt er gewoon draaierig van bah..... Hoe gaat dat bij jullie?
Mijn man heeft dat dus ook zo erg met het dompelen! Precies wat je zegt hij word er helemaal naar van. Ik vind het ook rot op te doen. Gelukkig hoeft het maar een paar maanden en dan de mic-key die hoef je alleen maar een klokslag te draaien.
Wij hebben eigenlijk niet zoveel moeite met het dompelen. Ja het is vervelend en niet helemaal natuurlijk, maar het is iets wat moet en waarbij het gevoel dus weer uit de mama (of papa) modus gaat . Het is nieuw en wennen, net zoals ik de eerste paar keer had met de pleisters op z'n wang vervangen, maar nu na 2 weken (en een wond die er zoveel beter uitziet) vind ik het niet eng of naar meer. Heeft Dean er veel last van Charlie? En is dat bij jullie al minder aan het worden Hooyo? En inderdaad 4-6 weekjes en dan zou er een mickey button geplaatst kunnen worden. Dan heb je dat probleem al niet meer. Gewoon iets waar je even doorheen moet. Hier gaat het weer een beetje beter, het dicht granuleren lijkt nu toch wel weer meer op wildvlees. Dus dat moet misschien binnenkort aangestipt worden. Maar Quinten heeft al 3 nachten niet gespuugd!! Ik hoop zo dat het niet weer tijdelijk is maar het spugen nu echt voorbij is. Thuiszorg is vandaag voor het laatst geweest, maar die hebben de laatste paar keer vooral meegekeken met het dompelen etc. Woensdag zag ik Quintens eigen kinderarts in de winkel waar ik werk. Hij vroeg meteen of Quinten al op de planning stond voor de peg, dus ik verteld dat hij zelfs al zit. Daar was hij toch ook verbaasd over (hij heeft vakantie gehad). Toen ik vertelde van de maaghernia en de eventuele Nissen operatie, schrok hij toch wel. Dus ik wil hem binnenkort toch ook graag nog even écht spreken. Erg vreemd trouwens, om de kinderarts van je kind in een keer te moeten helpen in een hele andere setting dan normaal. Zo worden artsen mensen.. (en dat mag niet, want dan kun je niet meer boos op ze worden )