Na t een en ander te hebben gegoogled schijnt dit een goede oplossing te zijn tegen zowel ontstekingen als wildvlees: Met cavilon swabs een beschermlaagje op de huid aanbrengn en daarna hiermee: https://www.mediqcombicare.nl/producten/5055/polymem-wondverband-13x13cm.aspx afdekken.
Even snel, als je iets besteld met mediq en ze vergoeden het niet bellen ze je voordat ze het opsturen. Ik heb ze net ook besteld, ben benieuwd.
Ah super ik ga het maandag even bestellen. Charlie het lijkt wel wat in te drogen? Maar is nog niet weg. Stomme wildvlees ook! Hoe gaat het met zn drinkvoeding?
We smeren er nu een hormoonzalfje op en het gaat beter!!! We moeten dit nu twee keer per dag doen voor twee weken, hopelijk blijft het dan ook weg. Hij lust het niet echt gelukkig hebben ze ook toetjes en dat gaat iets beter! Maar het ligt gewoon echt aan de cleanprep daarna lust hij gewoon niets meer want dan is hij misselijk... Hoe is het met kleine R al wat beter? Groetjes charlie
Aas moest dat ook een hele tijd en ook zij vond dat heel vies. Ze hebben ook juice die zijn wel wat lekkerder en niet zo melkachtig. Wat vervelend dat de medicijnen hem niet lekker maken. Fijn dat de hormoonzalf helpt. Het wildvlees lijkt vannacht te zijn ingedroogd voor een gedeelte. Maar nu kreeg ik de sonde bijna niet gedompeld. Leek wel dichtgeplakt, moes even flink kracht gebruiken wat erg zeer deed. Ik ben blij met de pegsonde maar echt ideaal vind ik het nog niet maar at is puur door de wond. We zijn weer thuis met R. Monitor bleef goed en ze heeft nog verhoging en snotjes. Thuis wel goed in de gaten blijven houden en als er gekk dingen zijn moeten we weer terug.
Wou even zeggen dat het zalfje goed helpt!!! bijna geen wildvlees meer!! het heet trimosatielon moet het twee maal daags smeren
Ziet er netjes uit Charlie!! Hoe gaat het nu? Heb jij ook leveringsproblemen met mediq, hooyo? Ik zit al sinds donderdag te wachten op een bestelling, zou pas dinsdag geleverd worden ivm een systeem verandering. Maar vandaag stond er nog steeds niet bij dat hij verwerkt was. Dus uiteindelijk maar gebeld en nu zouden ze het vanavond nog als spoedbestelling brengen omdat alles op is (vannacht zelfs gewone dreumesmelk moeten geven). Niet handig en ik hoop dat ze er snel zijn.. Verder gaat het hier ook wel goed, wond blijft rood en gevoelig, maar verder niets te klagen . Ik merk wel dat elke avond als we dompelen ik eerst wat meer druk moet geven, zit de sonde toch wat vast. Maar het lukt wel met wat kracht. Hoe is het nu met de wond van Jem? En is R weer lekker thuis en beter?
he meiden, Met Dean gaat het niet zo goed hij is erg misselijk van de clean prep en hij eet daarom niet goed. We moeten vandaag naar het zh en daar wordt hij opgenomen en gaan ze sonde voeding voor de nacht proberen.... Hopelijk gaat dit helpen want we zijn nu al drie weken elke nacht in touw met onze kanjer.... Groetjes charlie Sorry voor mijn egoberichtje...
He charlie wat naar hopelijk gaat hij de voeding goed verdragen en leren jullie snel hoe de pomp werkt. Sterkte in het zkh, moet je naar het vu? Azucena ik heb laatste tijd niks besteld had nog genoeg. Zowizo bestel ik altijd telefonisch. Vervelend dat ze op een ander systheem ovee zijn en t daarom zo lang duurt. Normaal bezorgen ze zo supper snel! Worden die gaasjes en dat spul vergoed? Wel fijn dat ze er een spoedbezorging van maken! Met jam gaat t goed, wildvlees is gaan indrogen en eraf gevallen. Nu even niks aan doen. November kmt ze op het ok voor de mickey, waarschijnlijk icm keel en neusamandelen verwijderen. R gaat goed, nog steeds wel snotterig.
Hoe is het daar charlie? Azucena is je bestelling binnen? Die van mij is ook vertraagd. Vandaag jam voor het eerst weer gespuugd 😨.
Heee meiden! Charlie hoe s het daar? Hier wel goed. Soms wildvlees, droogt in en valt er vanzelf weer af. Nog max 2 maanden en dan de mickey!! Azucena nog 2 weken voor jou. Hoe s het nu met spugen?
Hier gaat het zn gangetje de peg doet goed zn werk!!! Wat fijn dat jullie al zo snel een mickey krijgen!!!
Fijn dat het zo goed gaat bij jullie!! Gaat het nu goed met de extra voeding Charlie? En zijn alle meiden weer helemaal opgeknapt Hooyoo? Hoe gaat het met baby R? Alweer bijna 2 maanden.. Gaat snel! Quinten is vorige week flink ziek geweest, dubbele oorontsteking en keelontsteking, dus weer een kuurtje gehad. Hij begon toen ook weer met dagelijks spugen, maar dat is na 6x ook weer gestopt! En sinds deze week is zijn wond heel gevoelig.. Hij zit ook geregeld vast, dat we hem eerst moeten losweken bij dompelen. En hij heeft er goed last van. Dus gelukkig nog maar 2,5 week tot de Mickey!