peg sonde

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door charliebradbury, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    contact gehad met de ka nu de forlax niet meer alleen de cleanprep en die dan verhogen....
    Als hij de sonde heeft dan kunnen ze mischien nog andere meds proberen, als hij dan het nog zo erg heeft moet hij mischien een stoma....
    Maar we hopen dat het straks met de sonde gewoon goed gaat!!!!

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Heeft hij nu geen neus/maag sonde meer?

3. charliebradbury

14 okt 2013
    986
    54
    28
    jawel daar krijgt hij nu zn meds door

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wat vervelend dat daar niet alles doorheen kan! Hopelijk straks met dr sonde meer speling.
    Hoe gaat t nu?

Wij zo naar de ka. Ben benieuwd wat ze met het insult wil doen.
    Nou ben ik woensdag dus langs t opname bureau gelopen en ze zei dat het smiddags ingepland zou gaan worden en we dan miss smiddags wel gebeld zouden worden voor een ok datum. Nou ben ik dus niet gebeld, zal ik straks weer langs lopen of is dat raar? (Werken maar 2 of 3 dames dus ze zullen me wel herkennen)

5. charliebradbury

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Wat spannend hooyo!
    Ik zou gewoon langs gaan hoor! ik zou het ook willen weten...

Zijn jullie kindjes ook zo verkouden? Lijkt wel of het van de sonde komt....

Groetjes charlie

6. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Gewoon langs lopen! En succes vanmiddag. Ik ben ook benieuwd wat ze zegt en of ze nog verder iets wil onderzoeken.

Vervelend dat het niet zo lekker gaat Charlie! Hopelijk helpen de nieuwe aanpassingen in z'n medicatie.

Hier ook veel verkouden en dat kan inderdaad door de sonde komen. Die houd toch alles open en met het in en uit doen van de sonde komt er toch steeds wat mee naar binnen.

Hier niet meer gespuugd! We gaan dus proberen om z'n normale voedingsschema weer op te pakken. Die continu voeding is alleen maar irritant.

7. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    A.s. Donderdag word ze opgenomen en vrijdag plaatsing peg!!!!
    Ze belde net zelf!
    Echt blij dat het op tijd kan.

8. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Og wat fijn! Zo snel al.

Kan jij ook niet wachten tot ze weer een heerlijk vrij snoetje hebben? Zonder stomme pleisters of rode striemen.

Wij gaan zo lekker een weekje op vakantie. We wilden eigenlijk naar Frankrijk, maar blijven nu toch maar in Nederland. Mocht de sonde eruit gaan lijkt ons dat makkelijker.
    En nog meer goed nieuws, de 21ste moeten we bij de woningbouw langskomen voor een gesprek voor een andere woning!! Ik hoop zo dat ze ons een gezinswoning aanbieden. Geen 7 trappen meer op. Heerlijk.

9. charliebradbury

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Meiden wat goed nieuws allemaal!!!!!

super!!!!

knuff charlie

10. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Wat ik me laatst afvroeg, is of rompers nog handig zijn met een peg sonde. Misschien dat het dan handiger is om een onderbroek/boxer met een hemd aan te trekken.

Hebben jullie daar al over nagedacht?

En is er überhaupt ondergoed te krijgen in die kleine maatjes? Als het niet voor de luier was, heeft Quinten geen kont. Hij is zo smal. Broekjes maat 56 passen nog qua breedte.

11. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Daar zat ik idd ook over na te denken. Ik weet dat het kleinste maatje kinder ondergoed van de wibra heel smal valt dus die gaan we kopen want een romper en de peg lijkt mij niet handig.

Wat super van jullie huis! Ohh wat heerlijk en fijn dat het lukt
    L!
    Hier geen urgentie en andere woning is een drama om te krijgen. Ooit kom ik van die trappen af!
    Lekker ook op vakantie, daar zijn wij zo aan toe, vorig jaar afgelast ivm zkh opname. Dit jaar de baby die komt dus we zetten onze zinnen op volgende zomer.

12. charliebradbury

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Meiden,

Ik heb een vraag,

Zijn jullie ook zo gespannen?
    Ik voel me de hele tijd een soort van zenuwachtig en ben zo moe maar ik kan snachts niet meer slapen....
    Ik denk dat dit komt door alles wat er gebeurt nu.....steeds maar weer slecht nieuws....bah bah bah

knuff charlie

13. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Mijn man heeft dit vooral momenteel. Ik kan dr ook wel last van hebben en dat uit zich dan vooral in een rommelhuis maar dat gaat (dankzij nesteldrang?) wel goed nu.
    Leuke is dat mn man zich volledig op zn werk stort, erg gezellig dus hier...
    Ben wel heel zenuwachtig voor de operatie, bang voor complicaties.
    Moeten ook weer naar sophia voor stofwisselings onderzoeken.

Bij ons zkh hebben ze ook maatschappelijk werk, ben daar 2x verplicht (moest bij voedselweigeringsprotocol) geweest en had wr niet zoveel aan maar je kan daar altijd naar informeren. Soms ismhet heel fijn even je verhaal kwijt te kunnen...voor mij werkt t beter om met "lotgenoten" te praten.

14. charliebradbury

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Ik vind dit topic heel fijn voelt een beetje als een warm bad...jullie weten hoe het voelt...
    Alleen krijg ik dat gevoel maar niet weg...nu tabl gekregen van de dokter oxazepam.....
    Het voelt allemaal gewoon zo machteloos het is net of het allemaal bij ons moet aankloppen.....onze eerste baby is met 35 weken overleden in mijn buik, daarna een zoon die geboren is met 35 weken helaas heeft hij autisme en allergieen dus ook veel naar het ziekenhuis, onze middelste gelukkig helemaal gezond, en onze jongste erge darmproblemen....

Sorry voor mijn zeik berichtje......zit me hoog....

knuff charlie

15. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Dat is helemaal niet zeiken maar gewoon even nodig soms.
    Mijn oudste is zkh in zkh uit geweest voor dr longen (9x longontsteking) en heeft nu astma, met medicatie stabiel maar zijn heftige jaren geweest. Ook lage bloedsuikers zelfs een keer met de ambu opgehaald. Bij de jongste lag ik 8 weken in t zkh, met 36 weken geboren en gelijk begon het drink ellende met 7 weken oud in zkh voor 6 weken en daarna ontelbare lange opnames...wat nog blijft doorgaan dus. Keer op keer komt er ies bij. En dan nu ook weer een zorgen zw. Thank god ben ik thuis!

Dus begrijp t heel goed, en klagen mag en is alleen maar goed. Lucht enorm op bij mij.
    En mensen die ook chr ziek kindjes hebben snappen t veel beter dan de omgeving die daar niet mee te maken hebben. Dat vind ik we lastig dat de mensen die soms heel dichtbij staan t niet (goed) snappen..

16. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Hallo Hooyo, Charlie en Azucena,

Net met tranen in mijn ogen in dit topic zitten lezen!!
    Wat krijgen jullie ongelooflijk veel voor jullie kiezen met jullie kindjes!! Heb er geen woorden voor, heb ongelooflijk veel respect voor jullie hoe jullie er mee om gaan!!
    Lijkt me niets erger dan je eigen vlees en bloed te zien lijden! :(
    En kan me voorstellen dat je daar heel verdrietig, machteloos en boos van word...!

Wil jullie allemaal heel veel sterkte en succes wensen bij de diverse trajecten waar jullie inzitten!!

17. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Wat lief ☺️ dankje

18. charliebradbury

14 okt 2013
    986
    54
    28

Bedankt voor je lieve berichtje!!!

19. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Charlie zijn jou kindjes spontaan geboren bij 35 of ivm je overleden zoontje? Vreselijk om mee te maken zeg!
    Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?
    Is het nu toegenomen ivm de peg of zowizo al aanwezig?

Azucena idd nog maar minder dan een week die stomme pleisters en dan krijgen we dr mooie mooie koppie terug :D en niet meer dagelijks 5 kinderen op de basisschool die komen vragen wat ze heeft en waarom ze ziek is.
    Mijn moeder is hobby fotograaf en kan ook niet wachten tot ze een leuke fotorapportage kan maken.

X

20. charliebradbury

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Ze zijn ingeleid met 35 weken maar niet omdat onze oudste met deze termijn is overleden, hij had een behoorlijk hoge hartslag die wou niet omlaag en omdat ze bang waren dat er wat aan de hand was hebben ze hem toen gehaald...
    Ik heb vanacht wel goed geslapen eindelijk wel met een tabl.

Heerlijk straks geen plakkers meer in het gezicht!!!
    Geen vragen meer op straat ik kijk er wel naar uit!!

Dikke knuffel dames!!!

Deel Deze Pagina