Peking express 2017

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door In your eyes, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Wat is die vrouw van de broer en zus irritant zeg! Verschrikkelijk zeg!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Die hebben geen eens door dat ze 2x worden ingehaald door hun geklef
    😂😂

3. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wie is eruit?

4. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Niemand. De politie-vrouwen eindigden als laatste maar kregen nog een kans. Voor 'straf' moeten ze nu verder reizen met Dan Karaty :p

5. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    echt? jeetje, ben benieuwd hoe het verder gaat.

6. McDsee

McDsee Niet meer actief

Grr nou ik ben er wel klaar mee.
    Zowel vorige week als deze week kon ik niet rechtstreeks kijken en heb ik het opgenomen. Doordat fashionchick(serieus kijkt daar iemand naar??) er doorheen komt staat het einde er steeds niet op. Kan hem niet langer laten doorlopen want in de gids van mijn kpnbox staat peking express na fashionchick er wel in maar krijg foutmelding als ik die 2de wil programmeren. Via uitgesteld kijken wil ik ook niet want dan ben ik verplicht de reclames te kijken en tja dan is er toch genoeg alternatief op oa Netflix. Jammer maar helaas.

7. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Jammer, ik vind dat het leukste duo eruit is gegaan.
    Die Margeaux (?) en ??? lijken er niet echt plezier in te hebben en het vooral heel lastig te vinden (geloof ook wel dat het lastig is, maar dat weet je van te voren).
    En die enveloppen aan het einde vind ik eerlijk gezegd niet veel toevoegen. Als je laatste wordt moet je eruit, klaar...

8. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Viel het jullie ook op dat Awa de hele tijd al die amulet droeg voordat daadwerkelijk bekend werd dat ze de proef hadden gewonnen? Erg jammer...
    Ook spijtig dat de 'nachtvlinders' eruit liggen, vond het een leuk team! Die enveloppen vind ik ook overbodig inderdaad.

9. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik snap die enveloppen ook niet? Wanneer zit er rood in en wanneer groen? Ik geloof er niks van dat dat puur willekeurig is? Probeert de redactie het programma zo te sturen?

10. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    ja tuurlijk proberen ze het zo te sturen. Heel oneerlijk vind ik dit. Het ene koppel dat als laatste is krijgt gezellig Dan erbij en een pannenkoekfeestje, het andere koppel kan lekker naar huis. Hoezo oneerlijk?

11. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ja dat is lekker oneerlijk en gek systeem inderdaad.

Aan die Awa(?) erger ik mij echt!

Siham vind ik juist wel leuk, ik moest zo lachen toen zie die eend nadeed en die man haar aankeek van wtf ben jij aan het doen :D

12. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Wie kijkt er nog?
    Ik merk dat ik het programma minder leuk vind dan destijds, maar ik blijf het wel volgen.

Die enveloppen vind ik ook een rare toevoeging. Beetje reclame voor de mensen van So you think you can dance? ;)

13. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Toevallig net de aflevering van gister terug gekeken. Kijk het wel, maar doe in de tussentijd 10 andere dingen. Vind dit seizoen ook niet leuk. De enveloppen, extra iemand meenemen die alles regelt, het had van mij niet gehoeven.
    Ik ben wel blij dat Awa eruit is. Irritant mens. Alhoewel het wel sneu is dat als je telkens voorin mee doet, 1 slechte dag je direct de race kost.

14. XmoonlightX

Die enveloppen waren er de vorige keer toch ook? Alleen moesten ze volgens mij toen eentje trekken

15. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Oh echt? Ik denk dat ik al wat seizoenen gemist heb...

16. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik vond het erg leuk dat awa en august eruit zijn. Vond ze het echt niet leuk spelen. Zeker niet toen ze het andere team uit de bus knikkerde.
    Hopelijk volgende keer de studenten eruit...
    De enveloppen waren er eerder ook al. Maarijken dan kreeg je naar mijn idee echt een hindernis. Deze mensen lijken het verliezende team juist te helpen.
    Ze leren ze nieuwe tactieken enz.

17. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    O ja, toen had je het blok aan je been. Maar die persoon kwam inderdaad bepaald niet om te helpen.

18. XmoonlightX

Ja dat was leuker en logischer ook , want je was laatste

19. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Zo wat is die Awa zelfingenomen zeg. Echt geen leuk mens. En zo asociaal hoe ze met die agentes omging.

20. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Nou he. Er stonden vanmorgen ook iets van 275 reacties op Facebook. Volgens mij echt allemaal met dat ze blij waren dat ze eruit lagen. Die hebben bepaald geen vrienden gemaakt onder zowel spelers als kijkers

Deel Deze Pagina