Ik vind dat zooooo'n tof programma!! Werd al even bang dt het nooit meer op tv zou komen. Zat te stuiteren toen ik de previeuw op tv zag
Ja te gek! Ik had me met een vriendin opgegeven dit jaar (mij nu geen ontaarde moeder vinden he..wij wilden het al 8 jaar geleden al doen, toen niet gedaan, 8 jaar spijt gehad...nu gewoon opgegeven, maar helaas..) (en ook een beetje gelukkig toch ook wel weer want ik zou die 2 schatten van mij stiekem nooit zo lang kunnen missen) (maar wel een geweldig avontuur zou het geweest zijn!!) ik heb er ook weer heel erg veel zin in!
Waarom zou je hierdoor een ontaarde moeder zijn? Je hebt groot gelijk! Zeker als die kinderen goed opgevangen worden. Jammer dat je niet uitgekozen bent!
Even voor de Peking Express leek: wat is eigenlijk het principe van Peking Express? Ik hoor altijd dat iedereen er lyrisch over is, maar heb het zelf nog nooit gezien.
Thankyouthankyou, doet me toch goed om dit te lezen . Lief dat je het zegt. Inderdaad, ik vind ook dat je je kinderen het voorbeeld moet geven om echte dromen altijd achterna te gaan! En ze zouden in perfecte handen zijn bij heel vertrouwde mensen. Het zou wel een avontuur geweest zijn..we zouden best grappig zijn op tv denk ik Nu maar lekker meegenieten vanaf de bank met een kopje thee en wat lekkers, ook niet verkeerd..
Leuk,ik ga het ook volgen! Heb het al lang niet meer gevolgd maar weet ook echt niet wanneer de laatste was.
Veerde ook helemaal overend toen de promo voorbij kwam, manlief begon gelijk met z'n ogen te rollen ...tis wel gelijk met de dancebattle hè, ff kijken hoe we dat gaan oplossen. Vroeg me af wie het ging presenteren en dat vraag ik me nog steeds af, Sol Wortelboer : Net5 - Cast detail - Peking Express - Presentatoren - Sol Wortelboer
Ze liften van a naar b. In duo's. Onderweg spelen ze spellen om geld of imuniteit te winnen. En onderweg vallen er duo's af omdat ze ergens als laatste eindigen. Dat is een beetje het idee.
Wácht eens even... dat had ik nog gemist!!! Yes; weer iets om me op te verheugen! Alleen een nadeel... als ik een aflevering mis en het via net5 terug 'moet' kijken... die site geeft zo vaak stotterende beelden hier... Hoe 't komt weet ik niet; maar is vooral bij die site. Kan je het dan toevallig ook ergens anders terug kijken?