ik dacht bij mezelf, ik zal ook maar een eigen toppic aanmaken. ik zit nu op de tweede dag van mijn menstruatie en vanavond gaat de glonal f bij de lucrin. ik vind het eigenlijk best spannend allemaal omdat ik nogall bang ben voor de bijwerkingen. afgelopen week heb ik me af en toe net een stuiterbal gevoeld. ik was zo onrustig allemaal. ik hoor van verschillende mensen dat ze van de glonal f nagal moe worden dus ik hoop dan ook een beetje rustiger te worden in mijn lijf. ik denk dat het ook de spanningen zijn rondom het hele gebeuren. toen ik erin staptte had ik echt zoiets van....zo dat doe ik even. maar nu ik wat veredr kom vind ik het toch best een rare gewaarwording hoor. ik heb de 24ste van deze maand de eerste f-meting en ik hoop dat ik er dan bijna ben en niet zolang meer hoef te spuiten. op zich gaat het allemaal redelijk, alleen het zit gewoon 24 uur per dag in je hoofd. vanavond nog even spannend als het nieuwe medicijn erbij gaat en ik ben dan ook blij dat het weekend is en dat mijn ventje lekker thuis is zodat ik niet alleen ben de komende dagen. ik ben eigenlijk ook wle benieuwd hoeveel mensen er zwanger zijn geraakt door ivf icsi en na hoeveel behandelingen. hoe start je zo`n toppic? groetjessssss peggy
Wil ik ook wel eens weetn meid! Hoeveel mensen het is gelukt en na hoeveel behandelingen! Spannend! Wens je heel veel suc6! Liefs Marjo
Hoi Pekske, bij het forum Zwanger is een onderwerp Walvisclub, daar staan de zwangeren door IVF ook bij...en anders open je een topic Wie zwanger door IVF-behandeling. Toch? Verder wil ik je natuurlijk succes wensen met de Gonal F, logisch trouwens dat het allemaal zo in je hoofd zit het is niet nix. Maar toi toi toi meid!
Hey Peg, Heel veel succes de aankomende weken. Tja stuiterbal, het wordt nog erger Ik heb er ook last van hoor, maar ach ik kom nu overal me weg. Heel veel succes toegewenst en op naar de eerste FM. Groetjes, Elvira
uhm elvira, met stuiterbal bedoel ik dat ik heel nerveus ben door de dag heen. dat zal toch niet erger worden zeker. vind het niet zo`n heel fijn gevoel. stuiterbal door de eitjes vind ik nie zo erg. ach nog maar een weekje en dan zal ik toch wel al een heel eind zijn denk ik.
Hey, Ik bedoelde inderdaad de stuiterbal door de eitjes en hormonsters. Nerveusiteit, ja dat is weer een ander verhaal. Persoonlijk ben ik nu niet meer nerveus, maar dit is al mijn derde IVF. Ik weet bij de eerste wist ik niet meer waar ik het moest zoeken, en ook de gedachtes van gaat het ons wel lukken! Het is heel normaal hoor, maar hoe verder je in je behandeling bent hoe minder het wordt. Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou is! Trouwens op je vraag over hoeveel behandelingen en dan zwanger is moeilijk. Ik was bij de 2de behandeling zwanger, is niet goed gelopen maar toch. Volgens mij is het 1 op de 3 of 1 op 4. Ik probeer het eigenlijk niet zo op te letten, want anders wordt ik zo onzeker. Als je kijkt bij het walvistopic staan iniedergeval de meiden, bij wie het wel is gelukt. Fijn weekend. X
Ik vorige week zondag begonnen met de synarel voor de eerste ivf behandeling. Mijn gyn zei dat als je 1 pre-embryootje terug laat plaatsen is de kans 1 op 3. Als je er 2terug laat plaatsen is de kans 2 op 3. Vrij groot dus!
Hier nog eentje die de hele dag nerveus rondloopt hoor Voor mij is het ook een zenuwslopende 1e IVF, maar dat zal wel normaal zijn zeker
hee mobius, dat is normaal hoor, ik ben ook hele dagen nerveus in mijn lijf. het is ook niet niks he dat gespuit en dan maar hopen dat de eicellen groeien. ik denk dat ik na de punctie en tp mijn rust wel weer wat terug zal krijgen. ik moet wel zeggen dat ik hoelanger ik ermee bezig ben dat ik wel steeds rustiger word. heb niet zo heel veel last van de meds, alleen erg moe, maar dan ga ik gewoon slapen. hahahahhah
Ik heb ook nog helemaal geen last maar het is wel daardoor dat ik zo onzeker ben. Moest ik iets voelen zou ik tenminste weten dat de spuiten werken Ach ja, nog even geduld tot morgen
waar zit jij nu dan mobius? ben je al aanhet spuiten? ik heb gekeken of je een eigen toppic had maar kon niks vinden.
Mijn eigen topic is: Dagboek van mobius in de MMM ben op 11 september begonnen met Decapeptyl en op 13 september met Puregon.
dan zou ik nog maar niet te hard roepen hahahah. ik heb gehoord dat je na een week spuiten van de eicel stimulatie dat je die danecht wel voelt. je buik dan he. dus nog effe vol houden. ik ben op dezelfde dag begonnen met de tweede spuit erbij als jij. dus we lopen een beetje gelijk op dan denk ik. ik hoef pas maandag voor een fmeting.
hier gaat alles goed hoor. ben wel erg moe en ik voel dat er gewerkt word in mijn buik. ach het is zo maandag.......
afgelopen maandag de eerste echo gehad. heb tot nu toe 12 eiblaasjes, de grootste was 14 bij 18 dus ik moet nog even doorbroeden. donderdag om kwart voor tien weer en echo. spannend hoor. hoop dat ze dan groot genoeg zijn en dat ik zaterdag de punctie zal krijgen. hb ik lekker een weekend om bij te omen samen met mijn ventje. maar ja eerst maar eens afwachten..