hahahhaha dank je wel hoor elvira..... en nou blijf ik een beetje up he.... als het dan weer niet goed is dan ga ik wel weer down hahahahhaha
Pekske, ik duim voor een heel UP 2008 Dat je maar heel erg bovenaan komt te staan en wie weet is dat in 2008 een regen aan felicitaties waardoor je bovenaan komt te staan. Ik hoop het van harte voor je Ik wens je hele fijne kerstdagen en een heel mooi 2008. Ik volg natuurlijk wel gewoon je topic de komende weken maar wou wel even speciaal de beste wensen doen. Groetjes Scat
gister de glonal f er bij en 7 januari de eerste f-meting.. spannend weer! en nog steeds niet roken! gaat helemaal goed komen hier...hoop ik....
Gelukkig nieuwjaar Pekske Dat dit maar een geluksjaar voor je mag worden en dan praat ik natuurlijk over dat ene kleine bijzondere gelukje Groetjes Scat
dank je wel scat! dat geld natuurlijk ook voor jou he! heel veel geluk in 2008, dat word gewoon ons jaar let maar op!
Op naar de 2e FM En dan ook al snel de punctie. Goh, wat gaat dat rap nu. Ik ga weer eens stevig doorduimen Groetjes Scat
laten we het hopen! donderdag de tweede f-meting! maandag waarschijnlijk de punctie, op mijn dochter haar 16de verjaardag. dus op de geboortedag van mijn oudste word misschien mijn jongste wel verwekt! grappig he
Succes morgen met de 2e fm. Laat het de goeie zijn [-o< En misschien is het feit dat maandag (op de verjaardag van je oudste) de punctie is, wel een teken dat het altijd zo had moeten zijn...dus het gaat gewoon lukken deze keer! Goh...dat zou toch echt mooi zijn
hallo allemaal, hier weer een klein updatetje. morgen weer een echo, de derde. als het goed is dinsdag de punctie. begin nu wel last te krijgen van de hormonen. ben gejaagt, zere borsten en veel afscheiding. ook ben ik net als de vorige keer misselijk bah bah. hopen dat ik snel van die hormonen af ben..... groetjesssss
dat je niet enkel snel van je hormonen vanaf bent maar ook zwanger bent. 2008 geeft je nieuwe kansen meid
Hoi Pekske Heel veel succes met de echo, ik hoop dat het goed gaat en dat je dinsdag de punctie hebt. Ik duim voor je Liefs wolly
Op verzoek van TS op slot. Pekske, wel nog een kleine opmerking van mijn kant. Het gaat jullie goed! Wil je dit topic weer geopend hebben, stuur me dan een berichtje. Liefs, Elvira