Hoop dat je snel een positief telefoontje krijgt meid! Leef met je mee! Trek je het nog? Suc6! Liefs Marjo
ik heb van de 10 eitjes 4 embryo`s overgehouden. ze konden nog niet kiezen welke ze terug wilden plaatsen en dat gebeurt dan dus morgen om half 12. ik ben dus ook nog wel zenuwachtig omdat ze over de kwaliteit niks konden zeggen. als het blijkt dat het b c kwaliteit is dan bellen ze morgenvroeg of ik er 2 wil terug laten plaatsen. ik ben dus ook enigzins wel een beetje telleurgesteld omdat ik een beetje had gehoopt op vandaag en ben nou een beetje huiverig voor de kwaliteit. ze zei aan de foon iet schrikken hoor is een luxe probleem. we zullen zien.
Ook jij ontzettend veel succes meid! Er is in elk geval een tp, dat is al een hele mijlpaal! Succes hoor! Elmo
Super meid dat je er 4 hebt! Volgens mij is 2 dagen ook wel snel voor een TP dus morgen zijn deze 4 nog veel beter en heb jij morgen een TP van een superemmy!
@ Pekske....goed nieuws meid! Op naar een prima tp morgen en dat de beeb 8/9 maanden blijft zitten. Duim voor je meid! Liefs Marjo
Pekske...je had je verhaal in mijn topic gezet, dus ik kopiër 'm ff hierheen hallo, daar ben ik ook weer even. bij is de emmy ook terug geplaats vanmiddag en het voelt een beetje raar. aan de ene kant mag je niet denken dat je nu een beetje zwanger bent, maar aande andere kant voelt het wel een klein beetje zo. ik had nog 2 emmies die 4 cellig waren en 1 die 5 cellig was. of ze kunnen invriezen weet ik pas over 2 weken. ga er maar niet vanuit , maar hoop het stiekem wel een beetje mocht deze poging niet lukken. mijn eileiders waren een bom, ik heb ook nog veel pijn in mijn buik en toen ze een echo maakte zagen ze ook wel waarom. er zaten zoveel blaasjes nog in en die waren echt groot, ik schrok er gewoon van. ik moet nu mijn temp opmeten eenpaar keer om te kijken dat het niet gaat ontsteken, anders moet ik meteen bellen. dus ik heb weer rust voor geschreven gekregen en dat ga ik dan ook lekker doen.
Gaat het weer een beetje Pekske : Ik liep even een beetje achter in jouw topic. Hoe heb jij de terugplaatsing ervaren : Ik ga duimen dat er een heeele goeie innesteling is en dat jij straks rondloopt met een dikke buik Heeel veel sterkte met de wachttijd Groetjes Erna
het gaat op zich wel goed. ben alleen een beetje emotioneler dan anders. ik vind de tp een apparte ervaring, je bent toch een beetje zwanger al mag je dat zo niet zien. maar ik kan dat gevoel niet tegen houden, ben zo dicht bij...... mijn buik word al wel wat rustiger en de zwelling van de punctie neemt gelukkig een beetje af. maar ik heb daar toch wel lang last van gehad hoor. vandaag en morgen een moeilijke dag. vanavond moet ik met mijn dochter van 11 afscheid gaan nemen van haar school vriendinnetje. die is afgelopen woensdag overleden. en morgen naar haar begrafenis. dus heb even andere dingen aan mijn hoofd. weet ook niet hoe ze zal reageren, het is voor haar de eerste keer dat ze zoiets meemaakt. groetjes peggy
Jeetje meid! Dat valt niet mee! Heb ik ook meegemaakt met me dochter toen ze 8 was. Vriendinnetje overleed aan nekkramp! Mijn dochter kon toen niet stoppen met huilen en voelde zich erg schuldig dat ze soms kwaad op haar was etc. Was het vriendinnetje ziek? Sterkte meid! Heel veel sterkte! Liefs en knuf Marjo
Pekske, wat afschuwelijk voor je dochter Was dat vriendinnetje ziek : Ik wens jullie gezinnetje heel veel sterkte want dat zul je nodig hebben Intussen duim ik voor jou dat het beetje zwanger, heel erg zwanger gaat worden Sterkte meid
Pekske heel veel sterkte, ook voor je dochter. Wat vreselijk zeg. En ik duim ook dat je alsjeblieft gewoon enorm zwanger mag zijn!
haar vriendinnetje had een hartafwijking en had een pacemaker. op die bewuste dag werkte haar pacemaker niet. ze kreeg dus eenhartstilstand en alle hulp heeft niet meer mogen baten helaas