Pekske wat vreselijk! Ik heb hier geen woorden voor. Meid doe rustig aan, neem de tijd om dit te verwerken, verdorie het was je echt gegund...
dank je wel........... ik had hethier nog niet gemeld, maar zoals jullie aan de reactie van ester kunnen zien is onze poging mislukt. helaassssssss
Ik had al even op het i.v.f. topic gereageerd maar ik wil ook nog even op je eigen topic zeggen hoe erg ik het vind voor jou. Ik had zo gehoopt dat het goed ging en omdat er tot nu toe geen teken van bloed was begon ik al stiekem voor je te hopen dat het raak was. Wat een teleurstelling Heel veel sterkte Pekske, het was je zo gegund Groetjes Scat
Oh Pek, Wat een rotnieuws weer. Wat een rotmaand kan ik beter zeggen. Woorden schieten te kort. Succes met verwerken.
Wil je hier ook nog even veel sterkte toewensen. neem gerust de tijd om dit te verwerken. Het is niet niks Je kan alvast op mijn steun rekenen Hele dikke knuffel Mobius xxx
FF gekopieerd uit het IVF/ICSI topicje: @pekske, ik zie nu pas dat het niet gelukt is, wat ontzettend kl*te zeg! Ff over je evaluatiegesprek, dit mag je ook omzetten in een telefonische afspraak, hebben wij ook gedaan. Jij wordt dan op de afgesproken dag en het afgesproken tijdstip gebeld door iemand van het fert.team en die neemt alles met je door. Wij kunnen nu gelijk weer verder nadat ik de volgende x ongesteld wordt. Aangezien jij in hetzelfde ziekenhuis zit als ik dacht ik, ik zeg het ff Je mag me altijd een pb-tje sturen he! Groetjes, Sandra
Pekske, Ben je nou? Maak me beetje ongerust hoor. Hoe is het met je? Heb je de klap ondertussen al een beetje een plekje kunnen geven. Groetjes, Vier
hallo allemaal, lief van jullie hoor dat jullie aan me denken. ik vind het gewoon spannend en klote tegelijk. had gehoopt gewoon weer te starten volgende maand maar misschien door die verrekte winterstop zit er dat niet in. vind het wachten zo verschrikkelijk. heb gewoon het gevoel stil te staan en ik wil gewoon door. ik wacht al zolang........... maar ja zoiets kan je niet forceren he .......... dus heb zo af en toe mijn mindere dagen. ook wel een beetje omdat mijn ventje er heel anders in staat als ik. ik wil het er best vaak over hebben, over de hele behandeling enz, en hij wil dat allemaal niet. dus ik heb een beetje het gevoel er alleen in te staan. zal vast wel herkenning in zitten voor sommigen, maar ik vind het allemaal best lastig. hij is gewoon een binnen vetter en ik niet. lastig dus. ik ben dan weer wat moeilijker in het loslaten van emotie en ik merk ook dat ik die emotie nog steeds mee zeul. dus hoop eigenlijk dat die jank bui er snel uit wil komen en dat ik dan wat meer rust krijg. groetjes peggy
He Pekske Heel herkenbaar wat je daar allemaal vertelt. En jij kan het dan ook nog net iets beter verwoorden dan ik. Heb ook het gevoel er helemaal alleen voor te staan Ook ik heb dat gevoel stil te staan terwijl ik niets anders wil dan vooruit gaan Nou, ik heb wel die huilbuien...elke dag, elke nacht... ik ben gewoon helemaal op En daarbij komt dan ook nog eens dat ik en mijn ventje al dagen ruzie hebben Gisteren is hij zomaar ineens vertrokken naar een vriend...zat ik dan helemaal alleen thuis Hoe moet ik hem uitleggen dat ik hem zo nodig heb? Dat ik het zo moeilijk heb zonder hem? Ik hoop dat iedereen hier gelijk heeft ivm die spanningen tussen partners en dat het snel weer over gaat Heb echt het gevoel als ik nog de enige ben die voor ons beebje wil gaan
Klinkt heel herkenbaar... Ik denk dat mannen in het algemeen daar zo mee omgaan. Mijn man zegt altijd: Als ik er aan ga denken en bij stil ga staan dan krijg ik maagpijn en word ik gestressed. Zolang hij er niet aan denkt gaat dat blijkbaar goed.. Ik heb het tegenovergestelde... Gelukkig kan ik het hier, aan mijn en zijn ouders en mijn beste vriendin kwijt. Aan meer mensen wil mijn man ook niet dat ik het vertel... Wij begrijpen je in ieder geval heel erg goed en praat maar lekker raak op het forum Hier mag je praten zo vaak je wil! Hopenlijk krijg je van het ziekenhuis toch nog nieuws nog voor het nieuwe jaar weer "aan de slag" te mogen. Wij stuiten op hetzelfde ben ik bang.. Mijn menstruatie begint als het goed is volgende week, maar dan hebben we nog geen afspraak bij IVF-team gehad dus kan ik ook nog niet met de pil beginnen. Dat zou dan december worden maar dan kom je misschien precies terecht in de week dat ze dicht zijn.. Ik ga er ook maar even vanuit dat we pas in januari aan bod komen... FRUSTREREND HE? Dat je dat niet zelf in de hand hebt! xxxx Jootje
hoi Pekse! Ik wilde je even zeggen dat ik aan je denk en ook hier is manlief heel anders! Ik ben de prater en hij is iemand die vindt als hij het er niet over heeft het er min of meer niet is! Heel frustrerend soms! Is goed om de verschillen te onderkennen en hoop dat je je ei toch kwijt kunt! liefs nina
Ja pekske, ik ben zelf degene die zo slecht praat en dat veroorzaakt veel frustatie bij m'n man. Nu gaat het wel weer goed maar het zijn vooral de wacht-periodes dat ik in mezelf keer. Ik probeer nu mezelf te forceren om toch meer te praten. Heel veel sterkte Pekske met dat vervelende wachten Groetjes Scat
Het is ook moeilijk Pekske, en het is ook moeilijk te bedenken of er dan nog iets positiefs is aan die winterstop want ik kan me goed voorstellen dat je het liefste direct verder gaat. En praten ja dat is inderdaad per persoon weer anders. Onze maatschappelijk werker die verbonden is aan de afdeling, heeft tegen mijn mannetje gezegd dat het echt nodig is om er wel over te praten. En sindsdien doen we dat ook vaker. Succes meid, met alles; ik denk aan je en duim gewoon door!
Pekske, is het nu al zeker dat je de winterstop af moet wachten of zit er nog een kleine kans in dat je toch eerder kunt beginnen : Kan me voorstellen dat je niet wilt wachten want dat is gewoon frusterend! Sterkte meid Groetjes Scat