ik heb 12 november de evaluatie pas, dus tot die tijd kan ik alleen maar wachten. heb wel een eisprong nu hahahahha dus die ga k aar gewoon benutten, er gebeuren immers wel vaker wonderen.
12 november... duurt nog even, maar wie weet mag je daarna meteen weer aan de slag! Ik duim ervoor! xxx Jootje
Inderdaad gewoon de dagen creatief indelen zoals Scat al zegt. Cursusje punniken iets voor je, hihi. Ach zolang we met zijn alle de humor behouden, hopen we het te reden toch. Gaat verder alles goed met je Peg? Liefs, Elvira
alles gaat goed hier hoor.dank je. ik wacht wel, misschien weeg ik dan wat minder, tot ik een ons weeg
hihi, ik wacht ook...hoor jij ook bij de evaluatie wanneer je nieuwe poging is, of heb ik iets gemist en weet je dat al?
hoi ester, ja bij de evaluatie hoor ik wanneer ik weer mag beginnen. ik heb gister gebeld met het lab(kon het niet laten) en die vertelde dat ze van de laatste week tot de eerste van januarie dicht zijn. ik zou dus in princiepe volgende week weer kunnen beginnen. nu maar hopen dat de gyn daar ook zo over denkt. groetjesssssss
Dat zou mooi zijn meid als je volgende week gelijk weer mag beginnen. Dan lopen we weer een beetje gelijk net als de vorige keer, alleen hoop ik nu allebei aan het eind een positieve test!