maandag hoor ik het verlossende bericht. dus mijn duimen draaien op volle toeren. ik heb er weer zin in!
Goed dat je weer kan beginnen. Ben zo blij voor je Dat zijn er weer een heel deel die starten deze maand Dat ze maar snel plaats maken in die walvissenzee want er komt een hele school aan hoor!
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM En dat zal ik dan het hele weekend doen, zodat maandag een fantastische dag wordt! xxxx Jootje
ik duim ook mee voor je meid zitten we allemaal af te tellen naar maandag maandag heb ik 1e echo jij afspraak scat testdatum wie nog meer? hopelijk is er voor ons allemaal goed nieuws
dank je wel, lief dat je er aan denkt! ga zo onderweg, dus over iets meer als een uur weet ik of ik mag beginnen. tot straks
hoi meid spannend hoor hopelijk krijg je goed nieuws ps heb je niet gezien volgende keer maar eens een foto sturen wie weet komen we elkaar dan tegen
zo daar ben ik dan met mijn verhaal. ik vind ten eerste die arts een ontzettende botte boer, maar goed. we mogen rond 15 dec starten met de pil. ik hoef die maar 10 dagen te slikken en dan begin ik op dag 6 van de pil met lucrin en op dag 10 stop ik weer met die pil en wacht op een bloeding. op de tweede dag van die bloeding begin ik dan met de glonal f. dus dan gaat het hele verhaal weer beginnen. ik heb gevraagt of ik een roesje kon krijgen met de punctie ivm mijn ziekenhuis fobie en dat ik geen kalmerings middelen mag nemen van hun, maar daar beginnen ze niet aan dus als ik dat wel wil moest ik maar naar een ander ziekenhuis gaan, zo zei hij dat. toen kwam het onderwerp roken, ik was wel gemindert maar nog niet gestopt, als ik niet stop met roken ziet hij de slaginskans somber in. hij zei anders ga je het proberen en dan zie ik je over een paar maanden terug en dan starten we pas de ivf poging. ik dacht ja daaaaaaaaaaaaaggg ik word er ook niet jonger op. dus ik heb net mijn laatste sigaret uit geduwd en heb een acupunctuurist gebeld en kan daar maandag al terecht. die gaat mij helpen met stoppen met roken en met de innesteling straks. dus eigenlijk een hele hoop gebeurt en gehoort en ben er nog een beetje beduusd van. nu maakt het me niet zo veel meer uit dat ik nog 1 menstruatie moet wachten, want dan kan ik de voorbehandeling van de accupunctuur goed benutten. die lieve man heeft me er gewoon tussen gepropt in zijn agenda. dus dat zijn positieve wendingen vind ik dan. ik ben er alleen nog niet over uit om straks 1 of 2 terug te laten zetten. maar ik heb nog alle tijd om dat te overdenken, en ik denk dat het ook afhangt van de uitkomst van punctie en bevruchting. al met al ben ik 4 januari jarig dus wie weet krijg ik dan een mooi embryo kado. liefssss van mij
Ik ken die botte boeren maar al te goed...bij ons in het zh hebben ze die ook Wel dom dat hij gewoon zei dat ze dat roesje niet doen Gelukkig was dat bij ons in het zh standaard Dat roken vinden ze op veel plaatsen een probleem. Het is nu natuurlijk wel zo dat je slaagkansen daardoor verminderen maar om nou te zeggen dat de hele poging dan niet doorgaat? Ze gaan er natuurlijk voor om zoveel mogelijk positieve uitslagen te krijgen. Oogt mooi in hun statistieken he Ikzelf ben ook gestopt van het moment dat ik wist dat ik met IVF ging beginnen en daar ben ik nu heel blij om. Is voor je eigen goed meis Veel succes met de accupunctuur. Hopen dat ie je heel erg goed kan helpen. Wat goed dat hij je nog tussen zijn agenda gepropt heeft Ik duim dat je met 4 januari een heeeeeeel mooi kado krijgt
Hee meid! Wat gek dat ze jou niet gewoon een roesje geven! En toch knap dat je probeert het roken nu te laten, ik wil je ook daarmee heel veel succes wensen! Ben wel benieuwd naar de accupunctuur, lijkt me nogal pijnlijk...maar in ieder geval draaien mijn duimen alvast overuren voor je!
Geen roesje,wat een eikel! Soms zou je willen dat ze het zelf zouden moeten ondergaan en dan zelf ook de pijn eens moeten voelen Maar half December starten is natuurlijk heel mooi nieuws en met de hulp van accupunctuur wordt het vast een heel geslaagde poging Groetjes Scat
Hoi Peggy! Ik zie dat je aan de IVF bent, ik wens je veel sterkte en hopelijk snel goed nieuws! groetjes Sophia
heey sophia, hoe is ie? benjij nog wel met kinderen bezig? ik kom in dat gedeelte eigenlijk nooit, alleen hier in het ivf stukje. leuk je weer eens gezien te hebben.
Ja, sinds kort weer begonnen. Mijn cyclus doet het nu beter dus gaan we er weer voor! Succes met alles!
Knap van je hoor dat je gestopt bent met roken.. Volhouden he? Anders is de poging te stoppen ook zo zonde Jou ziekenhuis doet het geloof ik toch allemaal wat anders dan het mijne. Ik moet 21 dagen de pil slikken en na 14 dagen beginnen met Decapeptyl. Dan na minimaal 14 dagen een echo (bij ons dus pas na 25 dagen aangezien er niet eerder plaats is) en begin gonal dit dus weer ongeveer 14 dagen en dan punctie..l. Bij jou klinkt het wat anders... Ik hoop in ieder geval dat je op je verjaardag inderdaad een heeeeel mooi emmytje kado krijgt! xxx Jootje