hoi scat. ja gaat eigenlijk heel goed! heb er niet zo heel veel moeite mee als dat ik gedacht zou hebben. nog 3 weken en dan start ik weer he, dus het is voor een goed doel....
Wouw 3 weken, en knap hoor zo zonder de sigaretten! Ik ga alvast beginnen met het sturen van positieve energie naar jou!
3 weken Dat klinkt al niet meer zo heel ver weg. Nog even een sinterklaas tussendoor en dan is het al bijna zover. Groetjes Scat
vandaag voor de tweede keer naar acupunctuur geweest. erg appart hoor. kreeg ook 3 naaldjes in mijn buik en daarboven werd dan een lamp gezet. dus binnen inmijn buik werd het lekker warm. dat is voor een goede doorbloeding van de baarmoederwand. ik heb er eerlijk gezegt wel een goed gevoel bij. niet roken gaat ook nog steeds goed! ben kei trots op mezelf! nog een kleine drie weken en dan beginik weer vol goede moed! veel liefs allmeaal van mij!
Ik zit ook nog steeds hard na te denken over acupunctuur. Het klinkt best wel goed allemaal! Ik moet er alleen nog even induiken wat er vergoed wordt bij mijn verzekering. En ga door met het ' niet roken' Je mag zeker trots op jezelf zijn Groetjes Scat
Dat is mooi, dat dat in de avonduren kan. Het wordt tijd dat ik eens in de voorwaarden van mijn verzekering ga kijken wat er vergoed wordt van accupunctuur Groetjes Scat
het gaat hier goed hoor! nog twee weekjes en dan gaat het circus weer beginnen. iedereen een fijn weekend ook!
hoi hoi scat. het komt inderdaad weer dichterbij ja. ik heb er op zich wel weer zin in. je weet nu alleen wat er komen gaat en dus ook die pijnlijke punctie. maar ja dat is maar een half uurtje he. als het goed is donderdag weer de eerste pil!hopen dat het nie roken en acupunctuur zijn vruchten afwerpt.
hoi allemaal, ik heb verschillende behandelingen voor endometriose gehad, en zou in februarie beginnen met mijn eerste IVF poging ben superzenuwachtig groetjes
de poging is weer begonnen voor jou Ik hoop dat het een fantastisch resultaat op gaat leveren voor jou We zullen het weten in 2008 Laten we er flink op toasten met oud en nieuw Groetjes Scat
hier in mijn eigen toppic ook maar even vermelden dat ik de eerste spuit weer heb gezet... hahahahah nu mag ik weer een beetje boven aan staan he........