wat goed niekster... ben benieuwd of je mijn ervaring zal delen.... ennuh geen dank hoor! ik gun iedereen een fijne behandeling en het geluk van een baby
Oh wauw pekske, wat fantastisch Dat deze embryo's maar lekker bij hun moeder mogen blijven. Ik duim er keihard voor. Ik zal aan je denken morgen Gr Flam
Hee pekske... Ooh meid wat goed! Wat zul je blij zijn... 2 kleintjes in je morgen... en dan maar hopen dat in ieder geval 1 zo slim is om bij je te blijven he.. Ik duim hoor meid! Succes!
Om 12.00 de terugplaatsing. Dat het maar het begin mag zijn van iets heel moois Dat is mijn wens voor jou vandaag Gr Flam
jaaaaaaaaaaaaahhh ze zitten hopelijk weer lekker op zijn plaats.. 1 van 5 cellig en`1 van 6 cellig en allebei van goede kwaliteit.. morgen gaan we een lang weekend weg dus dat scheeld alweer... en ik merk dat er veeeeeeeeeeell meer rust is nu omdat er geen meds aan te pas komen.. dus ik hoop het effe te kunnen vergeten tot ik bespeur datik ineens kotsmisselijk word hahahahahahha
Pekske, ik hoop dat die kleine eskimootjes een lekker warm plekje zullen zoeken om 9 maanden te wonen! Ik duim voor je!
Ha, lekker een weekendje er tussenuit volgende week Geniet ermaar van. En het lijkt me inderdaad fijn om eens niet met al dat gespuit en zo'n rotpunctie te maken te hebben in een poging en in alle rust een terugplaatsing krijgt. Nu gaan mijn duimen weer overuren voor jou Dat dit maar een terugplaatsing mag zijn met een fantastisch resultaat! Gr Flam
Hey Pekske, Hoe gaat het ermee? Hoop gebeurd in de tussentijd lees ik, helaas niet gelukt. Maar hopelijk is het dit keer helemaal goed en blijven je kleintjes zitten waar ze voorlopig 9 maanden horen te zitten. liefs
hoi elmo.. ik heb een super weekend gehad...wel erg vermoeiend maar kei leuk! ik voel me verder wel goed, ik ben moe heb echt het gevoel alsof ik een kater heb..raar gevoel in mijn hoofd zeg maar..kan niet zo goed plaatsen wat het is..beetje duizelig maar toch ook weer niet.. heb veel afscheiding..maar ja dat wil niks zeggen... kortom ik heb geeeeeeeeeeeeeeenn idee... ik heb gependeld voor de grap en die zei dat ik zwanger was van een jongetje. maar ja dat wil ik dan ook heel graag hahahahahahahah
Leuk dat je het zo gezellig hebt gehad zeg! Super! Ja, alle dingen die je voelt en doet zijn heel herkenbaar hoor! Tuurlijk wil je het zooooo graaaaag!
Ik zie dat je een leuk weekend heb gehad. Mooi zo en ik hoop dat er meer rare verschijnselen bijkomen en dan bedoel ik dus verschijnselen die kunnen duiden op een positieve test. Het moet gewoon goedkomen nou [-o< [-o< [-o< Gr Flam