ja meid het gaat weer bijna beginnen heel veel succes morgen en hopelijk ga je dit jaar nog zwanger uit he
Hartstikke mooi Nu het 1 keer weer begonnen is gaat het meestal ook wel wer snel. Ik kijk deze week Donderdag even weer hoe het gaat. Verder duim ik natuurlijk weer keihard voor jou Gr Flam
ben net terug...er zaten er zowel links als recht een stuk of 6. nu rond de 12. maandag terug komen..en waarschijnlijk woensdag of donderdag de punctie...
goed bericht voor jou meis! ik las net je berichtje ergens anders.. haha spannend he! ik wil er dinsdag pas echt in gelovenmaar aan de andere kant hij is overduidelijk... ben benieuwd of het 1 emmy of 2 zijn... moest jou bedanken namens mijn man omdat we de dokter via jou hadden.. haha
aaahhhhhhhhhhh das lief van hem.....maar je hebt het toch echt samen gedaan hoor.. vind het zo spannend voor jullie...maar inderdaad hij is overduidelijk. hoever na de punctie zit je nu?
had nog iets leuks ook, mijn nichtje reed mee met mij en die had 2 weken geleden bij mij de test gedaan. die was positief....... dus ik zeg tegen die arts ik vind het veel leuker om bij haar te kijken...ze is net zwanger... hij zegt tegen haar owwww geen probleem hoor, ik kijk wel even..... ik zeg tegen haar...ik in mijn blote kont...dan jij ook hahaahahahhah was erg leuk......... leuke man is het....moet je hier in nederland eens vragen.....doen ze echt niet.
pekske, wat fijn dat je follikels al lekker aan het groeien zijn! En wat leuk dat je meteen even bij je vriendin naar binnen kon gluren...haha samen met de billen bloot
hahaha idd leuk! leuke mensen daar.. zit nu 9 dagen na de tp... ben zo benieuwd als het goed gaat ofhet er 1 of 2 zijn.... zou 2 kunnen dat ik daarom nu al zn duidelijke positieve test heb? of heeft dat er niets mee te maken?
Hey pekske, Hoe gaat het met je follikeltjes.... Je had er al een mooi aantal zitten las ik... Op naar de punktie....
Zo ,dat is een mooie score Nu gaat het snel he. Voor je het weet is de punctie alweer. Dat ze nog maar even mooi mogen doorgroeien! Gr Flam